Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPhone är seg!

Tråden skapades och har fått 31 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-10-28 22:44

Ok, gjorde som jag lovat!

Avaktiverade PIN-koden, stängde av och startade om. Det tog 37 sek så var springboard laddat och wifi anslutet.
Tycker dock inte att tiden för bootning är speciellt intressant. Startar nästan aldrig om telefonen. Det jag upplever segare med 2.1 är att växla mellan applikationerna. Att få fram SMS-bilden, almanacka, ipod etc tar ca 5 sek varje gång. Det är irriterande!

Peter

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-29 12:16
Ursprungligen av cpes:

Ok, gjorde som jag lovat!

Avaktiverade PIN-koden, stängde av och startade om. Det tog 37 sek så var springboard laddat och wifi anslutet.
Tycker dock inte att tiden för bootning är speciellt intressant. Startar nästan aldrig om telefonen. Det jag upplever segare med 2.1 är att växla mellan applikationerna. Att få fram SMS-bilden, almanacka, ipod etc tar ca 5 sek varje gång. Det är irriterande!

Peter

Tack igen för din info.
Då går det att jobba vidare på allt.
Ang. "slö" så är det nog tyvärr så att den tiden det tar för SMS, Calendar etc. får vi nog leva med ett tag tills Apple gör sitt för att snabba på den. Samma för mig i.a.f. gällande fw 2.1

Bevaka tråden