Jag tror det är den inställningen också faktiskt. För det går ganska snabbt. När man har det så. Det är inte många hundradelar man måste råka hålla in en knapp för den ska börja repetera samma bokstav.
Jag ska prova att dra ner inställningen ett par snäpp. Jag tror i och för sig inte på er teori. Som jag sa så är det tre och endast tre upprepningar. När jag försöker att få flera bokstäver genom att hålla in tangenterna får jag lika ofta två, tre som fyra tecken, ibland ett eller fem.
Det verkar precis som att tangentbordet tappar kontakten i ett par hundra delar av en sekund och tror att man har hållt knappen inne just den tiden som den förlorar kontakten. För precis som ni skriver så tar det inte så lång tid för tangentbordet att repetera tre tecken och det verkar som att den tar lika lång tid för sig att skriva ut just dessa tecken.
Så nu när jag sitter och skriver så slår det mig att problemet kommer att förändras eller rentav försvinna om jag ändrar inställningen. Men samtidigt tycker jag det är att gå runt problemet. Jag vill kunna ha vilken inställning jag vill utan problem.
Och ännu har problemet inte visat sig när jag skrivit i den här tråden. Plötsligt händer det...