Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Datametrix säljer olåsta iPhone 3G

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zappee:

För det första läser du på Aftonbladet.

För det andra var står det att de blir olåsta? Står att det är samtal med en annan operatör och då är det väl troligt att de kommer vara låsta till den operatören istället..

Jo det fattar jag.. Därför jag skrev att det vore Guld OM man kan köpa dom utan abonnemang!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-11 17:08
Ursprungligen av Pain Reaper:

Jo det fattar jag.. Därför jag skrev att det vore Guld OM man kan köpa dom utan abonnemang!

Det vore guld OM någon gav mig en miljon också

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-03 23:08

Det finns de som betalar så mycket faktiskt! Det är mindre trubbel än att importera själv till exempel. Men frågan är om det inte är enklast, och billigast, att skaffa en iPhone med Telia istället.

Tele2 säljer iPhone till företag

Ursprungligen av butabi:

Det finns de som betalar så mycket faktiskt! Det är mindre trubbel än att importera själv till exempel. Men frågan är om det inte är enklast, och billigast, att skaffa en iPhone med Telia istället.

jag tänkte att jag skulle kunna blåsa liv i den här diskussionen igen, genom att berätta för att IDG har skrivit om Datametrix och Tele2 rätt nyligen. http://macworld.idg.se/2.1038/1.219387/tele2-saljer-iphone-till-foretag

Vad vet ni om garantier och priser från Datametrix? jag har min far som befinner sig i Hong Kong just nu, och jag undrar om jag bör köpa därifrån eller från Datametrix. Priset i Hong Kong ligger på 6200 HK dollar = 6500 SEK.

Tele2 börjar sälja iPhone

jag tänkte att jag skulle kunna blåsa liv i den här diskussionen igen, genom att berätta för att IDG har skrivit om Datametrix och Tele2 rätt nyligen. Tele2 säljer iPhone till företag - MacWorld

Vad vet ni om garantier och priser från Datametrix? Jag vet om att Datametric försökte sälja iPhone redan i september men sedan avstannade deras försäljning utan någon förvarning (kanske apples jurister inte var alldeles förtjusta av deras tilltag) idag verkar det som de har börjat sälja igen, vilket för mig till denna tankeställning; jag har min far som befinner sig i Hong Kong just nu, och jag undrar om jag bör köpa därifrån eller från Datametrix. Priset i Hong Kong ligger på 6200 HK dollar = 6500 SEK.

Du skrämde mig... med den rubriken. Jag som precis beställt från Halebop. Jag hade annars gärna stannat med Tele2 men jag har inget företag. Jag hade gärna stannat med tanke på att jag nu upptäckte att Halebops kundtjänst funkar endast genom webformulärer. De svarar inom en dag men ändå. Jag föredrar telefon när det är akuta grejer....

Eftersom Tele2 inte har wifi-zoner så är dom uteslutna ur den fina klubben.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-03-24 07:18

Slog ihop 2 trådar om samma sak.
/Mod

Bevaka tråden