Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Liggande mailapps...

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du provat någon av dem? Jag är klart nyfiken men min MBP är inne på service och typiskt nog så var jag inloggad på mitt amerikanska konto när jag synkade iPhonen sist, vilket innebär att jag måste handla från US Store om jag ska köpa via telefonen men jag har inga pengar kvar på den vouchern:tveksam:

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-09 20:51

Nej, tyvärr inte. Skriver väldigt sällan mail i iPhonen.

Jag har installerat TouchType och det fungerar bra. Kollade runt på de andra och de verkade ganska lika varandra och kostar 7-15 kr.

Nu finns också FireMail som är gratis.

Det kom dagen efter jag köpte TouchType som fungerade lite sämre för mig, det kraschar nämligen då och då.

Är inte helt nöjd med att skriva liggande, tangentbordet blir lite för brett för att passa mig

  • Medlem
  • Boston
  • 2008-10-20 11:23

Känns som om Apple måste implementera detta så man enkelt kan välja, beror ju lite på hur man skriver och hur mycke' man skriver.

Det är faktiskt en sak jag blev förvånad över när jag köpte min iPhone för någon månad sen, att det är relativt få ställen man kan gå till liggande. Vill ha det på massor med ställen, i SMS, i kalendern med två månaders vy, etc.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-26 21:30

Touchtype ska de vara :)

Fixar inte svenska tecken

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-27 17:25
Ursprungligen av pazzo:

Fixar inte svenska tecken

Nej, vem har sagt att de skulle göra det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-06 17:46

Easy Writer stöder svenska tecken och med det nya utökade tangentbordet med Å,Ä och Ö fungerar det helt underbart!!

1
Bevaka tråden