Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bootloader 3.9 och 4.6, var är dem?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Söderköping
  • 2008-10-02 16:13

hej!
Ska använda programmet pwnage på min tele...gjorde allt som stod att man skulle , telefonen uppdaterades i iTunes och nu går de bara ringa sos samtal, går inte ens komma in på menyn :S När jag gör installen så frågar den efter bootloader 3.9 o 4.6 , var hittar jag dessa? Jag har sökt men hittar inget tacksam för svar. Mvh J

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-02 16:17

Vilka sökord använder du? Prova att söka på "bootloader 3.9" eller "bootloader 4.6" så skall du se att du hittar rätt. Eller så kollar du bara på tråden ovanför din...
http://www.99.se/uppl-sning/247371-pwnage-tool-2-1-uppdaterad-guide-f-r-iphone-2g.html

• Medlem
  • Göteborg
  • 2008-11-11 23:24

på tal om bootloader så har jag en ipod video 5g 60gb och jag har jag har lagt in Rockbox och linuxipod på den, och jag hittar bootloadern när ipoden är connected till datorn men inte när den är unconnected hur kommer man till bootloadern då, har skrivit in allt i loadern.

Ursprungligen av foxrat:

på tal om bootloader så har jag en ipod video 5g 60gb och jag har jag har lagt in Rockbox och linuxipod på den, och jag hittar bootloadern när ipoden är connected till datorn men inte när den är unconnected hur kommer man till bootloadern då, har skrivit in allt i loadern.

?? Va:confused:

Lite konstruktivt hört talas om Iclarified?? om inte i denna länken finns länkar till bootloader 3.9 och 4,6

iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0 2G iPhone (Windows) [Updated]

1
Bevaka tråden