Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Finns inte SMS tillfälligt lagrat på någon server? Du kan ju alltid kolla med din operatör om det går att få samma meddelande igen skickat till mobilen. Dock tror jag att sådana insatser endast kan begäras av någon rättsväsen som ska använda det till brottsförebyggande ändamål.
Kolla här ang iSMS: http://www.99.se/program-spel-f-r-ipod-iphone/232293-isms-vs-smsd.html
Har ingen iPhone men tydligen finns en funktion som gör att man kan söka efter sina SMS och jag tror att SMS brukar finnas kvar på SIM-kortet ett tag innan det går till mobiltelefonens minne. Kanske en chansning.
Har också läst om SIM-kortsläsare som skulle kunna läsa av SIM-kortet (tror att de är de 30 sista) och att man därmed kan återfå de raderade SMS:n. Kostade viss ca 2.000 kr i en webbshop. Men så viktiga är väl meddelandena inte att du är beredd att betala 2.000 och låta mig leta i några timmar på min dator bara för att hitta detta till dig ?;)