Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag skulle gärna vilja testa det. kommer troligtvis köpa det om det lever upp till allt jag hört. det verkar sjukt bra iaf. per.jonas.nordstrom at gmail com
Jag måste säga att jag blev VÄLDIGT imponerad av Spotify när jag fick tag i betan för drygt ett år sedan. Då hade jag inte det kvalitativa hemmabio-system jag nu lagt pengar på, och fy farao vad dålig kvalité det är på det mesta som finns. Framför allt basen låter ju hur sunkigt som helst. Jag undrar vad fan de har använt för format när de har kodat musiken. I vissa fall låter ju till och med en MP3 i 128 bättre.
Om nån snäll varelse skulle ha en invite över skulle jag bli mycket glad om jag kunde få en.. Har hört att det ska vara ett mycket bra program. Så värt att testa om man lyckas få tag på en invite
tjena! Om någon har ett spotifykonto över så kan jag erbjuda ett konto på tvtorrents.com! Tvtorrents är ruggigt bra (och snabba i uppkopplingen) på alla amerikanska serier!!
Hör av er om ni är intresserade! //Philip (philippersson(at)fastmail.fm)
Jag skulle verkligen uppskatta en invite, vill se hur det fungerar och om det är något värt att betala för. Anyways, om någon är snäll nog så är min mail
Om någon har en invite till övers för en stackars utlandssvensk (man kan inte testa gratisalternativet i utlandet utan behöver en inbjudan) så vore han hemskans tacksam.