Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min surfdator just nu är faktiskt en PB 12" G4 1.33GHz och jag gillar den, men att den skulle vara någonstanns i närheten av min gamla (!) 1.83GHz MacBook Pro är löjligt.
Falsk varudeklaration ???
Som 20hz (ska det inte vara 20Hz ?!) skriver, den stackarn som tror han köper en modern dator... Det är ju ganska många som inte kan så mycket om de olika Mac modellerna...
Jag trodde tråden skulle handla om nya MacBook (den i metall, det kan man gott kalla en "mini MacBook Pro"), men med 12" G4??? Visst är det en fin liten dator, tydligt föregångaren till Air, och den som verkligen gillar den kan nog betala hyfsat, men lite proportioner får säljaren ha! Visst är den mindre i area, men inte i volym. Sälj på vad den är i stället för fantasier.
Tjockleken är utelämnad i jämförelsen och dessutom ser det ut som att han lagt någonting under macbooken för att powerbooken ska se lika tunn ut som den (det skiljer väl annars rätt mycket). Det där är rätt fult gjort egentligen tycker jag själv.