Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad betyder felmeddelandet i AppStore?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! När jag ska köpa program och spel från Appstore så kommer det upp en sån här text: There is a billing problem with a previous purchase. "Go to the iTunes Store on your comeputor and click purchase history to resolve the problem." Men när jag går in på datan och kollar det så vet jag inte vad jag ska göra. tacksam för svar!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-16 01:43
Ursprungligen av erikmartinson:

Hej! När jag ska köpa program och spel från Appstore så kommer det upp en sån här text: There is a billing problem with a previous purchase. "Go to the iTunes Store on your comeputor and click purchase history to resolve the problem." Men när jag går in på datan och kollar det så vet jag inte vad jag ska göra. tacksam för svar!

Fixa ditt kontokort, antagligen skrivit något fel där.... helt fel tråd också förresten.

Bröt ut ovanstående inlägg från en annan tråd. Släng inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat.

/Mod

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Bröt ut ovanstående inlägg från en annan tråd. Släng inte in nya frågor i en tråd som handlar om något helt annat.

/Mod

oj, ursäkta. jag e ny här så jag har inte lärt mig helt hur man gör.:tveksam:

Nej, i början är det inte lätt att hitta runt på 99.se. Det känner jag igen själv. Ett tips är att kolla under OM 99.SE överst på sidan. Tryck på SiteMap så kan du se hur 99.se är uppbyggt.

Ja, jag har redan svarat på din fråga i den andra tråden. Hur har det gått ?
Du kollar ju alltså i iTunes under Affär och trycker på Logga in och skriver i ditt användarnamn och lösenord. Därefter trycker du på Visa mitt konto och till sist på Edit Payment Information.

Ursprungligen av KaRo:

Nej, i början är det inte lätt att hitta runt på 99.se. Det känner jag igen själv. Ett tips är att kolla under OM 99.SE överst på sidan. Tryck på SiteMap så kan du se hur 99.se är uppbyggt.

Ja, jag har redan svarat på din fråga i den andra tråden. Hur har det gått ?
Du kollar ju alltså i iTunes under Affär och trycker på Logga in och skriver i ditt användarnamn och lösenord. Därefter trycker du på Visa mitt konto och till sist på Edit Payment Information.

Jag har ringt till mumien.se och Dom kommer kunna fixa ipoden i mitten av januari. Tack för hjälpen

Ursprungligen av erikmartinson:

Jag har ringt till mumien.se och Dom kommer kunna fixa ipoden i mitten av januari. Tack för hjälpen

Aha, så det var inte bara problem med kontot utan också på din iPod ?
Hoppas dom kan laga den.

1
Bevaka tråden