Tjusigt !
Några saker som kan förbättras:
- Framen som innehåller forumdelen bör vara minst lika stor som själva forumsidan så att den inte skrollar inne i sidan.
- Lite högre kontrast på 'loggan', den svarta pluppen till höger om webdezign-loggan så att det syns att den finns där.
- Ta hellre bort en länk än länka till en tom sida (kontakt-sidan till exempel), det är bättre att den dyker upp som en nyhet när den finns.
- Bryt upp texterna med radbrytningar och läs igenom/korrigera så att det blir lite mer lättläst, exempel:
---
Välkommen till Webdezign. Sidan är under arbete och ska vara ett projekt till skolan och även som en personlig hobby. Så sidan kommer att uppdateras en hel del på vägen. Allt nytt jag/vi lär oss på kursen webbdesign kommer att synas som ett resultat här på sidan.
---
Tycker jag ser bättre ut så här:
---
Välkommen till Webdezign.
Sidan är under arbete och ska vara ett projekt till skolan och även som en personlig hobby, sidan kommer att uppdateras en hel del på vägen.
Allt nytt jag/vi lär oss på kursen webbdesign kommer att synas som resultat här på sidan.
---
Håller med RockyMontana om att det vore bättre om nyheterna var förstasidan.
Måste även säga att den ser riktigt bra ut, spöar lätt skiten ur mina första alster
Keep up the good work!