Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fungerar denna nya iPhone 3G med Comviq?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-11-25 19:54

Funkar dessa? ArsaData Market-Pro
dvs. är det bara att stoppa i sitt sim-kort. t.e.x mitt från comviq?

sidan krånglar! jag kan inte lägga någon order

okej det funkade med safari.. och jag har nu lagt en beställning! tack för tipset eller vad det nu var

ang din fråga så spelar det väl ingen större roll om den är låst eller inte? bara att hacka den annars, tycker det var ett överkomligt pris så varför inte slå till?

Ursprungligen av henriknewstream:

okej det funkade med safari.. och jag har nu lagt en beställning! tack för tipset eller vad det nu var

ang din fråga så spelar det väl ingen större roll om den är låst eller inte? bara att hacka den annars, tycker det var ett överkomligt pris så varför inte slå till?

"Bara att hacka den"?
Med smart-sim menar du?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-11-26 18:37
Ursprungligen av henriknewstream:

okej det funkade med safari.. och jag har nu lagt en beställning! tack för tipset eller vad det nu var

ang din fråga så spelar det väl ingen större roll om den är låst eller inte? bara att hacka den annars, tycker det var ett överkomligt pris så varför inte slå till?

Det står att den icke är låst. Du får gärna höra av dig om det funkar eller inte!

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-11-26 22:58

det jag undrar över egentligen är. jag behöver inge sim-fusk-grej. eller låsa upp/aktivera på något krångligt sätt?

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-11-26 23:11

blev dubbelpost här :S

Ursprungligen av Lisinge:

Det står att den icke är låst. Du får gärna höra av dig om det funkar eller inte!

jag avbröt beställningen för dom skulle bara få in svarta.. 100 st.
är det bara jag som vill ha vita apple prylar eller? tycker svart ser så vanlig och tråkig ut..

ang. sim låset.. jag har inte följt 3g hackingen så bra men min bror har en 2g iphone och han behövde inget fusksim för att låsa upp sin, men man måste alltså ha det för 3g modellen?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-27 15:17
Ursprungligen av henriknewstream:

min bror har en 2g iphone och han behövde inget fusksim för att låsa upp sin, men man måste alltså ha det för 3g modellen?

Ja, det måste man.

Ursprungligen av rhesus:

Ja, det måste man.

okej! kan man köpa ett sådant simkort separat?

Ursprungligen av henriknewstream:

okej! kan man köpa ett sådant simkort separat?

Sök på iPhone 3 G på Tradera, så hittar du flera.

1
Bevaka tråden