Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte ställa om klockan. Kraschar i Inställningar --> Allmänt.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2008-11-16 12:16

Har nu haft min iPhone i över ett år och är mycket nöjd med den, men.....
Har sökt efter lösning på detta en tid nu, men har inte funnit någon med liknande problem som jag har, nämligen att när jag går in i Inställningar --> Allmänt och väljer Datum och tid så "kraschar" programmet och jag åker ut till springboarden igen. Kommer alltså inte in i detta menyval.
Detta medför att jag har fortfarande sommar tid och börjar tröttna på att behöver tänka till varenda gång jag vill veta vad klockan är.:)

Någon som haft detta problem eller vet vad det kan vara?
Tack på förhand.

Erik

iPhone 2G med firmware 2.1

Välkommen hit astrom9 ! Hoppas du ska tycka det är kul att titta in på 99.se. När du lärt dig mer om iPhone så får du gärna svara och hjälpa andra. Det är många som frågar men inte lika många som försöker ge svar.

Du har en upplåst telefon och själv vet jag inte så mycket om det så kolla gärna här under de olika inläggen under Upplåsning: http://www.99.se/search.php?searchid=5527272 tills någon annan hittar hit och kan ge dig svar.

• Medlem
  • Gävle
  • 2008-11-28 14:55

Har samma problem =S Någon som har någon lösning?

"Återställ alla inställningar" under Inställningar?
Hjälper det?

• Medlem
  • International user
  • 2008-12-01 08:12

Prova att återställa alla inställningar och starta om din iPhone. Om det inte hjälper återställ i itunes till firmware 2.2 och använd quickpwn för att jailbreaka den igen. Du får kanske sätta upp den som en ny iPhone eftersom ditt backup kan ha kvar felet.

//Rob

• Medlem
  • Hässleholm
  • 2008-12-04 17:54

Jag la in den nya firmware 2.2 när den kom, där var självklart problemet borta. Jag tackar för de svar jag fick.

1
Bevaka tråden