Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag hoppas att du vill ta en liten paus från julstressen, drömma lite om Mac-relaterade julklappar, diskutera allt möjligt roligt mellan himmel och jord med en professionell artist på meninglöst babbel (jag menar mig) och att du även vill träffa betydligt intressantare 99.se-medlemmar (jag menar alla andra).
Vi tar oss en babbelsaft eller en fjolldrink under gemytliga former kl 18.00 på Galways Pub på Kungsgatan 24 torsdag den 11 december 2008.
Jag kan tänka mig att rucka lite på dagen, tex till fredagen, även om traditionen bjuder att det skall vara en onsdag eller torsdag av någon anledning.
Anmäl er i tråden numeddetsamma!
(Har du anmält dig nedan och vill anmäla förhinder, fråga om vägen när det väl är dags, så är mitt nallenummer 0709-66 01 99.)
Asså det här borde ju verkligen köras på Monks Café istället. Monks Café - så nära paradiset man kan komma
Deras Julölsmeny var riktigt imponerande!
Synd att MacRent har julbord den kvällen annars hade vi(jag) nog representerat
Jag satsar på att komma in då jag kanske kan kombinera det med
Arbetsförmedlingen EXPO för jag tror de har en event med den
inriktningen jag är ute efter. Jag har inte haft nöjet att debattera
med andra än TAZ här på 99.se, då det hade varit roligt att träffa
vissa i verkliga livet, men det blir nog bra ändå
Jag håller i en utbildning i närheten som enligt planen skall sluta kl 16.00, men 17.00 är nog mera realistiskt. Så jag kan dyka upp lite tidigare, om det skulle passa dig. Vore kul att ses!
Skit också! Jag ville ju verkligen gå på det här men så körde allt ihop sig och sedan lyckades jag slutligen glömma bort att avanmäla mig. Ber om ursäkt Taz!