Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny återförsäljare av Gelaskins (iPodskydd) i Sverige!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2008-12-03 19:37

Här har ni en intressant iPodtillbehör-nyhet!

Surfade förbi en intressant sida häromdagen, PimpMyPod. En svensk sida som säljer de skalen man kan köpa till sin iPod/iPhone via GelaSkins | Protection with Style, not Bulk . Företaget säljer inte alla de skal som gelaskins.com erbjuder, men har ett par skal till varje ipodmodell som man kan välja bland.

Jag köpte ett iPhoneskal ( PimpMyPod ) genom att beställa via deras hemsida förra veckan. Funkar som så att man beställer, betalar via bankgiro och får skalet ett par dagar senare. Visst, inte lika smidigt som kreditkortsbetalning men jag tyckte det funkade bra. Kostar 140 kr och skalet levereras fraktfritt, för den sparsamme (och snåle) som mig är det helt klart ett alternativ till att beställa från Gelaskins.com där det kostar ca 170 kronor med dagens dollarkurs.

Jag har beställt tidigare från Gelaskins.com, och PimpMyPod levererar exakt samma vara, likadant paket och innehåll men är helt enkelt billigare.
Så här har ni mitt julklappstips gott folk! ---> PimpMyPod

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2008-12-08 15:57

Finns även på webhallen.

1
Bevaka tråden