- rot8
- Medlem ●
Hur får man tag på invites ATT DELA UT ?
Jag har nu fått ett medlemskap men har några personer jag skulle vilja dela ut TILL...
INTE OT:
Hur får man tag på invites ATT DELA UT ?
Jag har nu fått en (tackar!) men har några jag skulle vilja dela ut TILL...
Jag tror man får det när man köper, jag har då igen och jag blev inbjuden av Spotify för att jag skrev upp mig för ett bra tag sedan.
jag har länge kollat in detta program och vill gärna prova på det! (!!)
hemsidainc (at) hotmail.com
tack tack tack!
(om jag får en invite får väl jag invites att skicka så jag kommer då hålla koll på den här tråden och skicka om någon skriver efter mig!)
(om jag får en invite får väl jag invites att skicka så jag kommer då hålla koll på den här tråden och skicka om någon skriver efter mig!)
Du får inga invites att dela med dig till andra när någon ger dig en invite, det enda sättet att få invites att dela ut är att betala för ett premium abonnemang.
jag har länge kollat in detta program och vill gärna prova på det! (!!)
hemsidainc (at) hotmail.com
tack tack tack!
Skickade just en invite. Ha det kul med Spotify !:)
KaRo
Snälla ni som redan fått invite men har kvar ert inlägg; redigera så man slipper skicka i onödan. Spotify visar när man skickar till någon som redan fått.
Systemet om invites är väl inte det bästa här, och det gick lite för snabbt att få en till, efter att jag reggat mig själv. När jag fick ytterligare en invite, tyckte jag det var synd att gnälla om det när jag ändå inte visste vem det var jag fått den ifrån, så jag skickade vidare den till kompisen i New York. Vet dock inte om hon registrerade sig, gjorde hon det så är hon nog glad.
Så tack, tack!
Instämmer. Invitesystemet är väl lite knöligt. Undrar om dom inte släpper det helt fritt snart. OK för mig att du skickade vidare din invite till någon annan. Jag tycker själv att det är OK att betala för att slippa reklamen men vet ju att för många spelar det inte så stor roll bara det inte kostar något (studerande osv).
Hej!
Tar gärna också emot invite till spotify! Mycket tacksam för det ;D
Ha det bäst!
/Mvh x_link.
/Mvh x_link
Är skickat ! KaRo:)
Det lustiga är att för mej så lyssnar jag mest på skivor jag redan har
då jag vet vad jag gillar och har spenderat de senast 20 åren och samlat
på mej 2000 CD skivor av det jag gillar.
Spotify har 2 fördelar, lätt att provlyssna en skiva (om de har den)
samt att om jag inte lyssnar i en stereo utan i datorn så behöver jag
inte gå och hämta skivan, men föredrar ändå the real thing.
Tar gärna en invite om någon har över?
Fick en invite och frun är lite avundsjuk....
Vill ngn här flörta med frun så är en invite en bra början
mari (at) mac.se
Min sista invite gick till frugan men någon flört är inte aktuellt. Däremot en systerlig kram. Tonåringar och kvinnor ska premieras tycker KaRo alias Pottan (namn på Spotify- ja, jag vet men min fantasi tog slut efter det tusende användarnamnet jag behövde uppge..!)