Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Talböcker och spel till Nano?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-29 21:49

Hoj! Idag fick jag äntligen fingrarna ur och köpte en nano! Nu undrar jag om det är någon som kan tipsa mig om var jag kan ladda ner talböcker (på svenska) och kuliga spel!!

köp istället.

Kan man inte låna ljudböcker på biblioteket och föra över till sin Ipod? Eller det är inte okej?!

Ursprungligen av snespark:

Kan man inte låna ljudböcker på biblioteket och föra över till sin Ipod? Eller det är inte okej?!

Jorå, det är OK.

• Medlem
  • International user
  • 2008-12-13 13:57

Hej igen!! Jag menade inte att jag skulle ladda ner olagligt utan var man kan köpa!! Hittade inget kul på i-Tunes så jag ville kolla om någon visste något annat bra ställe!! Tack för hjälp!!

Ursprungligen av asalunkan:

Hej igen!! Jag menade inte att jag skulle ladda ner olagligt utan var man kan köpa!! Hittade inget kul på i-Tunes så jag ville kolla om någon visste något annat bra ställe!! Tack för hjälp!!

Nej, jag menade inte att det var du som var ute efter något olagligt material. Dessutom är det någon moderator och inte någon medlem som ska göra dom kommentarerna....

• Medlem
  • International user
  • 2008-12-22 17:23
Ursprungligen av KaRo:

Nej, jag menade inte att det var du som var ute efter något olagligt material. Dessutom är det någon moderator och inte någon medlem som ska göra dom kommentarerna....

Ok, jag fattar:D

cdon.com

1
Bevaka tråden