Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera Iphone 2g 1.1.4 til 2.2

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ingarö
  • 2008-12-11 20:02

Någon som har uppdaterat sin 2g Iphone med Itunes?
Jag försöker uppdatera min Iphone och allt verkar ok tills
Itunes säger kontrollerar Iphone programvara och där
verkar den fastna, allt tar ganska lång tid men hur lång tid
kan det ta att kontrollera programvaran??
Någon som har gjort det och vet hur lång tid det tar, min har
väl stått där en timme nu................
Tacksam för svar!

• Medlem
  • Ingarö
  • 2008-12-11 23:27

Ett litet tillägg..........KNAS, något är definitivt fel, orkade inte vänta längre ,kan inte ta tre timmar att uppdatera, så jag kopplade ur iphonen och itunes står fortfarande och tuggar med att kontrollera programvaran. Startade om itunes och jag kopplade in iphonen igen och då finns det ingen version i den som itunes kan hitta så det ända som går att göra i itunes är att återställa iphonen, försöker med det och samma resultat hela tiden, det funkar som det ska fram till att itunes börjar kontrollera programvaran och när det vita strecket på iphonen är fullt och man förväntar sig att den ska vara klar så verkar det som om den fastnar där, inget mer händer!
Behöver hjälp!!!!!!!!!!!!!!!

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-12-11 23:36
Ursprungligen av moggio:

Ett litet tillägg..........KNAS, något är definitivt fel, orkade inte vänta längre ,kan inte ta tre timmar att uppdatera, så jag kopplade ur iphonen och itunes står fortfarande och tuggar med att kontrollera programvaran. Startade om itunes och jag kopplade in iphonen igen och då finns det ingen version i den som itunes kan hitta så det ända som går att göra i itunes är att återställa iphonen, försöker med det och samma resultat hela tiden, det funkar som det ska fram till att itunes börjar kontrollera programvaran och när det vita strecket på iphonen är fullt och man förväntar sig att den ska vara klar så verkar det som om den fastnar där, inget mer händer!
Behöver hjälp!!!!!!!!!!!!!!!

Ladda ner en ny image? Ev installera om iTunes.

• Medlem
  • Ingarö
  • 2008-12-13 17:24

Löste problemet själv med Pwnage. Tog en stund men nu är det ok igen!!

1
Bevaka tråden