- jhansen
- Medlem ●
Jag tar gärna emot en invite
ko_killen (snabel-a) hotmail.com
Har skickat en invite. Hör av dig om det strular med koden.
Vill helst ge till någon som är medlem och inte till vänner eller släkt eller moster Adas halvkusin på min pappas sida.....;)
Har skickat en invite. Hör av dig om det strular med koden.
Vill helst ge till någon som är medlem och inte till vänner eller släkt eller moster Adas halvkusin på min pappas sida.....;)
Tack! Inget strul förutom att mailet låg i skräpposten vilket är ett ganska litet problem
Tack igen
Jag vann ett medlemskap från Fård Fiesta-tävlingen och behöver inte få någon invite (om någon nu hade fått för sig att skicka en).. Väntar nu bara på mailet från Spotify
Tar gärna invites. Två om möjligt (mig o tjejen)
raumschiff (a) mailinator.com
Jag tar gärna en invite om någon kan tänka sig att ge mig en. Skicka till fredrik.bt@gmail.com om ni känner er generösa idag. Jag kan tyvärr inte erbjuda något annat än tacksamhet i utbyte.
Jag tar gärna en invite om någon kan tänka sig att ge mig en. Skicka till fredrik.bt@gmail.com om ni känner er generösa idag. Jag kan tyvärr inte erbjuda något annat än tacksamhet i utbyte.
Mailat en Spotify-inbjudan.
KaRo
Tack så mycket
Tar gärna invites. Två om möjligt (mig o tjejen)
raumschiff (a) mailinator.com
Glöm inte notera när du fått en inbjudan så slipper man skicka en i onödan.
Du har redan fått en invite enl Spotify.
Trodde inte det fanns någon här som hade någon kvar, men jag gör ett försök:
Kan jag också få en invite, snäääälla?
jonas mac se
Det är väl tvärtom att nu har folk mer invites. Spotify leker tydligen tomtar och ger alla som har Premium (man betalar 99 kr/mån) 1 nya invite per dag fram till julafton. Jag har ett eget och har också tillgång till en annan persons invites (han orkar inte dela ut dom).
Så jag undrar snarare var alla som har Premium Spotify håller till....:tveksam: Delar ut till kompisar kanske ?
PM:ar en inbjudan.
KaRo
Du är en ängel, KaRo...säg till om jag kan göra nått för dig.
/Jonas
Det är väl tvärtom att nu har folk mer invites. Spotify leker tydligen tomtar och ger alla som har Premium (man betalar 99 kr/mån) 1 nya invite per dag fram till julafton. Jag har ett eget och har också tillgång till en annan persons invites (han orkar inte dela ut dom).
Så jag undrar snarare var alla som har Premium Spotify håller till....:tveksam: Delar ut till kompisar kanske ?
PM:ar en inbjudan.
KaRo
Du är en ängel, KaRo...säg till om jag kan göra nått för dig.
/Jonas
Du är den andra i den här tråden som säger att jag är en ängel.O:-)
Snart så börjar jag väl nästan tro på er....;)
Skämt åsido är det bara kul att kunna göra någon glad.
Spotify har det som spelas på radion och lite till, men jag måste fortfarande tanka "olagligt" för att kunna lyssna på min musik.. Utbudet är ok, men inte på långa vägar fullständigt.. :/
Då får väl även jag gå ner på mina bara knän.
Vore evigt tacksam om någon kunde bjussa på en invite.
per.fredrik.gustafsson(a)gmail.com
Skulle jättegärna vilja ha en invite!
felix.thalen snabela gmail.com
Tack på förhand, du som skickar är en Ängel ;)!
EDIT: Tack så mycket KaRo!
Tar gärna en invite, tack på förhand. Snälla?
PM:a
felix.thalen snabela gmail.com
Om någon skulle råka ha någon liggandes och "skräpa", vänliga hälsningar Felix.
Tackar joakimo!
Om någon skulle råka ha någon liggandes och "skräpa", vänliga hälsningar Felix.
En inbjudan är på väg.