Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

QuickTime 6.1.1 Släppt!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gotland
  • 2003-03-31 23:29

Kolla uppdateraren!

QuickTime 6.1.1 delivers important bug fixes to MPEG-4 streaming.

Undra om jag var först

  • Medlem
  • 2003-03-31 23:30

Uppdatering av QT

Version 6.1.1 finns nu att ladda ner. Den ska tydligen fixa problem med MPEG4-uppspelning.

Läs mer och ladda hem här.

Den finns troligtvis att tillgå även via Software Update i Mac OS X.

/majk

  • Medlem
  • 2003-03-31 23:34

En hel minut före min tråd!
Fast jag tycker nog att min är lite finare Dessutom fick jag med en länk och lite mer text...

/majk

  • Medlem
  • Gotland
  • 2003-03-31 23:40

Okay då.......fick så bråttom att jag glömde lite!
Men först är först.

O min tråd var finast
http://www.99mac.com/forum/showthread.php?s=&goto=lastpost&forumid=45

frågan är nu bara i vilket forum denna "nyhet" hör hemma..
Lite rörigt med forum för just såna här saker..

  • Medlem
  • 2003-03-31 23:50

Nyheten hör väl hemma i alla de tre forum där den är publicerad egentligen...
Sådär i efterhand kanske jag skulle postat under "Mac OS X klient" istället
Tyvärr får jag inte skriva under "Nyheter"

/majk

Jag tog mig friheten att testa en ny funktion i vBulletin; sammanslagning av trådar. Jag tryckte in Majks tråd från Programvara, i denna tråd. Resultatet verkar vara lyckat. Hoppas vi kan samla diskussionerna på ett bättre sätt med denna funktion.

Anågende diskussionen om var denna nyhet egentligen hör hemma, så tycker jag personligen detta forum (Mac OS X Klient) passar bäst. QT är ju den del av MacOS. Tanken med programvaruforumet är diskussioner kring tyngre grejer, så som; Adobe Photoshop, Microsoft Word osv. Frågan är bara var diskussioner kring Apples iApps bör hamna? Men den diskussionen kan vi ta i en annan tråd. Här fortsätter vi att diskutera nya uppdateringen av QT.

/M

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-01 00:16
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Jag tog mig friheten att testa en ny funktion i vBulletin; sammanslagning av trådar.

OT Tycker att detta är en av de bästa av de nya funktionen i nya 99mac.com än så länge.

  • Medlem
  • Gotland
  • 2003-04-01 00:31

Tycker bilden i Quicktime-Filmer har blivit lite grynigare efter uppdateringen.......
"Gäsp" kanske för att det börjar bli sent..........

  • Medlem
  • 2003-04-01 00:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Jag tog mig friheten att testa en ny funktion i vBulletin; sammanslagning av trådar. Jag tryckte in Majks tråd från Programvara, i denna tråd. Resultatet verkar vara lyckat. Hoppas vi kan samla diskussionerna på ett bättre sätt med denna funktion.

Jag blev helt förvirrad när jag såg min tråd i denhär tråden
Bra funktion faktiskt. Kan absolut komma till nytta. Kanske framför allt när folk tävlar om att skriva en nyhet först

/majk

1
Bevaka tråden