Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples aprilskämt mot mig

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det var det värsta jag varit med om. Satt lugnt i ICQ och chattade med lite personer. Noterar att klockan slagit 00:00. Det hann inte gå mer än 2 minuter på första april innan det första skämtet mot mig var ett faktum.

Kernel Panic inträffade 00:02. Va roligt Apple, tack!

Jag lyckades lura en polare 3 minuter efter midnatt. Kan meddela att han köpte mitt skämt, rakt av... Primo April!

Du försköker förresten inte lura oss nu Christoffer? Fick du verkligen Kernel Panic? Eller är det ett skämt d också?

/M

Skummt, när jag väckte min dartor från vila imorse satt det en kernelpanic på han.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-04-01 10:05
Citat:

Skrevs ursprungligen av Fredrik Sigbjörn
Skummt, när jag väckte min dartor från vila imorse satt det en kernelpanic på han.

Har haft det problemet med min Sawtooth 450 sen jag installerade 10.2.4. Kan inte sätta datorn i vila längre :(. Omnämnt i denna tråd.

Jag hade dock en "riktig" kernal panic, svart debugkod på skärmen. Trots att jag kör 10.2.4.

Min PowerBook fick också KernelPanik när jag väckte den i morse.:confused:

Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Jag lyckades lura en polare 3 minuter efter midnatt. Kan meddela att han köpte mitt skämt, rakt av... Primo April!

Du försköker förresten inte lura oss nu Christoffer? Fick du verkligen Kernel Panic? Eller är det ett skämt d också?

/M

Tänk om jag kunde säga att jag bara försöker lura er. Så kul är det inte.
Men kernel Panic hann inte ens fade:a ner hela skärmen. Utan de två-tre sista centimetrarna förblev i "vanlig" färg och iTunes musik upphörde att spela, det bara hackade. Det verkade nästan som om min Kernel Panic fick en egen Kernel Panic med tanke på att den inte han inträffa helt och hållet

1
Bevaka tråden