Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur göra till Youtube?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en kinesisk vän som var i Helsingfors häromveckan och protesterade mot Nokias diskriminering vid sina fabriken. Filmsnutt ligger uppe på finsk sida. Jag vill säkerställa att den inte plockas bort från nätet. Därför vill jag ta ner den och lägga upp den på Youtube.
Hur gör jag?

Filmen finns här:
Videot - HS.fi

Big A

För att göra det på rätt sätt ska du kontakta de som äger upphovsrätten (tidningen) och be om lov att få lägga upp filmen på andra ställen och eventuellt får du då filmen direkt av dem.

För att ladda ner filmen själv så kan du (om du använder Safari) välja "Aktivitet" i menyn "Fönster" när du befinner dig på filmsidan (den du länkar till). Dubbelklicka på den stora filen i aktivitets-listan. Då laddas filmen ner i så kallat .flv-format och jag tror att Youtube tycker det är okej att ladda upp i det formatet. I värsta fall får du konvertera om det.

Om detta faller inom piratkopierings-diskussioner eller inte låter jag moderatorerna bestämma.

Kanon!

Tack snälla...!

Vill ni läsa min bloggning om denne hjälte så finns det här:
Att dansa med ulvar | Ingelstam AB - Project & Program Management

Anders

Ursprungligen av Anders Ingelstam:

Kanon!

Tack snälla...!

Vill ni läsa min bloggning om denne hjälte så finns det här:
Att dansa med ulvar | Ingelstam AB - Project & Program Management

Anders

Intressant, helt klart.