- Minto0
- Medlem ●
- International user
Svarat
Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!
Jag undrade också det lite när jag svarat här Men det kanske bidrar till att fler rycks med och faktiskt svarar på enkäten, typ håller tråden uppe så folk ser osv?
Eller så känns det bara bra
Så att du ska ha något att reta dej på!!
Svarat jag me' !
Varför skriver alla att de svarat? Det ser väl Björnen när de går igenom svaren eller? Vad är det jag missar, jag vill också vara med!
Hur tror du att vi fick tillräckligt med inlägg för att få svara på enkäten?
Har svarat också.
Är det bara Björnström som läser svaren ? Hur är det med sekretessen ?
Jag har skrivit ut mitt namn på undersökningen. Var väl lika så bra eftersom det väl finns ca 1 promille här på 99.se som är kvinna, i mitt åldersspann, som äger tre Mac:ar och som skriver långa kommentarer. Ni som är killar i ca 30-årsåldern är ju bara en i mängden av cirka 50.000 andra medlemmar.
Är det bara Björnström som läser svaren ? Hur är det med sekretessen ?
Var väl lika så bra eftersom det väl finns ca 1 promille här på 99.se som är kvinna, i mitt åldersspann, som äger tre Mac:ar och som skriver långa kommentarer. Ni som är killar i ca 30-årsåldern är ju bara en i mängden av cirka 50.000 andra medlemmar.
Jag kommer sammanställa resultaten i rapporter - då får man fina diagram. Sen tar man fram kommentarer i dom textfält som finns så vi kan läsa vilka tips ni kommit med. Ingen av dessa rapporter är kopplade till individuella responser.
Rapporterna går nog ut till Mantaray gänget och troligen i moderatorforumet för tanken är ju att vi ska använda detta som grund när vi uppdaterar 99.se.
99.se är ett mansdominerat forum - det är ingen tvekan om det. Men du är inte ensam kvinna KaRo! Återkommer med siffror på allt när undersökningen är klar i början på Januari.
99.se är ett mansdominerat forum - det är ingen tvekan om det. Men du är inte ensam kvinna KaRo! Återkommer med siffror på allt när undersökningen är klar i början på Januari.
Nej då jag har märkt att det finns flera tjejor men är faktiskt nyfiken på mer exakt hur många Mac-tjejor som finns.
Nej då jag har märkt att det finns flera tjejor men är faktiskt nyfiken på mer exakt hur många Mac-tjejor som finns.
KaRo det finns bara du och jag......... )
och Liasb och........ nej det är vist det...... Jo man undras, men jag tror att det här är ett tradditionet områda för män. Dator...MAC's och elektronik prylor. Det låter inte som någon av dom tingane, som ligger undet julgrännen för min mor.
Tjeck!
fast jag har inte fått en invit...
Imponerande med över 500 svar på ungefär 16 timmar!
Har som sagt målet att byta lite inställningar på sökningen inatt:
http://www.99.se/feedback/256733-modifikationer-s-kfunktionen-inatt.html