- Gäst
- Oregistrerad ●
*** Nu är de slut! Men det kommer nog fler snart. ***
Jag har ett par till övers, skicka pm till mig tills det står här att de är slut.
*samtliga invites är använda. Bättre lycka nästa gång*
7nFFcT5P8Usp2bXn
Nf7tMjcNCAxHYN9g
iK78sFfGqBFV74N6
W44Xj7wMH9szqWHT
CAJAwDemzgWQhNZm
HaeSfUnJE3ue8VKV
Ange gärna när ni använt en invite så att andra slipper gå igenom hela listan...
God jul
Jag har fortfarande en drös invites, skicka PM med din email för invite.
Ville bara höra om du har kvar eller om jag ska använda mina ?
Edit: Har skickat till DistantHoller. Spotify yourself !
Åhoj, vore ju allt för underbart om någon vänligt sinnad person kunde avvara en spotify invite även till mig.
bonis@dreamtouch.org isf=)
Skickad.
Vänligt sinnad person
Alias Kath på Spotify.
Ville bara höra om du har kvar eller om jag ska använda mina ?
Edit: Har skickat till DistantHoller. Spotify yourself !
Jag har fortfarande 7 invites kvar men ibland hinner du eller någon annan före att dela ut.
tackar joakimo
Ehm, innan jag fördärvar något, han ni försökt använda samma inloggning på flera datorer? Inte samtidigt självklart, men typ, jag vill installera Spotify på min iMac också och så kan min sambo lyssna på musik medan jag är borta med Powerbooken....
Ehm, innan jag fördärvar något, han ni försökt använda samma inloggning på flera datorer? Inte samtidigt självklart, men typ, jag vill installera Spotify på min iMac också och så kan min sambo lyssna på musik medan jag är borta med Powerbooken....
Är inte några problem, har spotify installerat både på jobbdatorn och hemma.
Har någon vänlig själ en kod över så får ni gärna skicka den till stefan@interbyte.se
Nu vill min sambo jättegärna ha Spotify på jobbet och är jätteavundsjuk på mig.
En del av mig jublar men, tja, ändå.... och då är vi tacksamma för en invite till i familjen.
Tack tack tack!
PM:at en inbjudan till sambon !
KaRo
Nu ha jag fler invites om det är någon som vill ha. Fem stycken närmare bestämt. Om ni vill ha en så skicka ett PM med er e-postadress.