Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vit eller svart

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte köpa en iPhone imorgon, men nu är ju frågan; vit eller svart?

Den vita ser så grymt mycket snyggare ut, enligt mig iaf!! Köpte min för några veckor sen..

• Medlem
  • International user
  • 2008-12-17 21:32

Upp till dig?

det känns mer som om du vill ha en iphone för att få uppmärksamhet, och nu vill du veta vilken färg alla tycker är snyggast bara för att du ska köpa rätt iphone.

Jag köpte absolut inte iphone för att den hade allt den hade... jag köpte den för att det är den snyggaste telefonen på marknaden just nu.

tycker du att svart är snyggast så köper du den svarta annars så köper du den vita.

Ursprungligen av frikktion:

det känns mer som om du vill ha en iphone för att få uppmärksamhet, och nu vill du veta vilken färg alla tycker är snyggast bara för att du ska köpa rätt iphone.

Jag köpte absolut inte iphone för att den hade allt den hade... jag köpte den för att det är den snyggaste telefonen på marknaden just nu.

tycker du att svart är snyggast så köper du den svarta annars så köper du den vita.

Bra analys! Jag ska ta upp det hela med min psykolog. Det är alltid bra att lära sig mer om hur man fungerar som person, innerst inne.

Ursprungligen av Puckofisk:

Bra analys! Jag ska ta upp det hela med min psykolog. Det är alltid bra att lära sig mer om hur man fungerar som person, innerst inne.

Speciellt av folk som inte känner en.

Jag röstade Vit för att jag tycker att den är snyggast. Men den är nog mest praktiskt också. Repor och flott syns inte lika mycket. Dessutom gillar jag att den vita endast finns med 16GB, vilket innebär att folk som kan något om iPhone hajar att det är den "exklusivare" modellen om man säger så. Precis som den svarta MacBooken förespråkade mer prestanda.

Jag tycker att det är helt okej att välja en produkt bland annat på grund utav hur omgivningen uppfattar den. Precis som när man köper kläder och man i vissa fall önskar att folk ska uppmärksamma hur snygga kläder man har. Eller den där bilen som man gärna kör för att man vet att folk kommer titta och tycka att den är snygg.

Bryr man sig inte alls om sånt är det helt okej. Men det är också okej att bry sig om sånt, utan att bli psykoanalyserad av folk som inte ens vet vad man har för hårfärg.

• Medlem
  • Eskilstuna
  • 2008-12-17 22:01

Föredrar svart faktiskt , man vill ju inte att alla ska gå och skrika: KOLLA ; HAN HAR EN IPHONE ! Det heter ju trots allt lilla landet LAGOM!

• Medlem
  • Göt-la-borg
  • 2008-12-18 00:48

Vit såklart.
Klassiskt, snyggt och elegant.

Det blev vit. Dels för att den var mycket snyggare i verkligheten, men dessutom även för att det tydligen inte fanns en enda svart i hela Stockholmsområdet

grattis! hoppas du blir nöjd.

1
Bevaka tråden