Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kan varken återställa min iPhone (USA) till 2.2 eller 2.1
Får felmeddelande 1013. Har läst en hel del om att man ska kunna strunta i det felmeddelandet och få igång telefonen ändå men jag får den inte ur återställningsläget.
Fasen behöver verkligen hjälp med det här.
Säg till om ni behöver någon annan information för att kunna hjälpa till.
Jag har som sagt läst både på 99 och på övriga www men jag kan inte hitta något som hjälper mig tyvärr.
Kör man 10.5.6 så är det en bugg i USB som förhindrar att få den i DFU. Man kan med hjälp av 10.5.5 combo uppdateringen och pacifier installera dom gamla drivrutinerna få det att fungera igen. Men jag blir inte klok på om det endast gäller nyare datorer eller endast nya Macbookarna
Kör man 10.5.6 så är det en bugg i USB som förhindrar att få den i DFU. Man kan med hjälp av 10.5.5 combo uppdateringen och pacifier installera dom gamla drivrutinerna få det att fungera igen. Men jag blir inte klok på om det endast gäller nyare datorer eller endast nya Macbookarna
Som det står i överskriften så är det inte bekräftat att det är avsiktligt. Tills det är det så är det en bug och lätt att fixa genom att installera 10.5.5 USB drivisar eller boota i Boot Camp.
Som det står i överskriften så är det inte bekräftat att det är avsiktligt. Tills det är det så är det en bug och lätt att fixa genom att installera 10.5.5 USB drivisar eller boota i Boot Camp.