Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2G Iphone hängt sig

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vårgårda
  • 2008-12-23 12:42

Jag köpte den första Iphonen som kom till USA. Den är jailbreakad men har inte uppdaterat den till nån ny version..
Jag installerade BiteSMS för att testa. så stod det att man skulle starta om telefonen. och så gjorde jag det och nu har den hängt sig där. Bara Äpplet syns. och ibland blinkar äpplet till men det händer inget mer.
Jag kommer ingen vart. Hur ska jag göra för att komma in i telefonen igen? :(((
Om jag kopplar in den till Itunes så hittar Itunes telefonen så helt död verkar den inte vara...

Finns det nåt sätt jag kan göra för att få igång den igen, helt utan att återställa den, då försvinner väl all musik, det man har i kalendern, nr och så eller?

Den har fungerat felfritt tills nu.....


Snälla hjälp!!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-24 10:48

Det har tagits upp åtskilliga gånger här på forumet och förmodligen ska den här träden vara under upplåsning. . Du måste återställa igen. Bäst om du uppgraderar till 2.2 och använd pownage tool om du inte har uppgraderat till 2.x ännu. Eftersom du synkar din iPhone med itunes så finns hela musiken, alla kontakter och adresser på din dator så är det bara att synkronisera igen om något skulle försvinna.

Och nästan gång installera inget från rip dev.

//Rob

1
Bevaka tråden