Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har använt bootcamp för att skapa en 32gig partition(som syns på mitt mac-skrivbord) och kört windows xp pro servicepack3 installationsskivan, men när jag ska välja partition att installera på syns bara macosx-disken. Vad göra? windows partitionen är ms-dosfat32 formatterad
Däremot ska du se den under Windows installationen, det ska du göra oavsett vad den är formaterad som. Jag gissar du gör fel under windows installationen eller har partitionerad datorn konstigt.
Är det en paritation (Kan aldrig stava rätt till det) som ligger på din vanliga mac hårddisk och inte en extern disk eller liknande?
Hej
jag undrar har en G5 2x2 och funderar på att testa och lägga upp en windows partion på den.
nu undrar jag vilket program som man skall använda till denna ppc dator vilka passar och var får man tag i dem?
Hej
jag undrar har en G5 2x2 och funderar på att testa och lägga upp en windows partion på den.
nu undrar jag vilket program som man skall använda till denna ppc dator vilka passar och var får man tag i dem?
Hej
Boot Camp fungerar bara med intel-maccar. Har du PPC så får du använda dig av insomnade Virtual PC som är segt och buggigt. Inte alls att rekommendera.