Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snygga teman, enkelt till iPhone

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-01-27 02:27

Hej!

Har letat ett bra tag nu utan att hitta några teman till min iPhone, var finns det en bra sida med en enkel och kostnadsfri lösning till att få teman till min iPhone.

Jag arbetar själv med Mac.

Ge gärna tips på en hemsida eller ett snyggt tema, hur har ni gjort?

Titta in till installer, där har du väldigt många olika teman.

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-01-27 22:52

Jag sökte på "theme iphone" på google och hittade http://appleiphoneschool.com/themes, där finns en hel del shyssta teman=)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-10 11:06

hur gör man för att lägga in ett tema som man laddade ner från datorn? t.ex från hemisdan som palhson tipsade om

Hej jag har en fråga bara eftersom jag har en Windows XP dator så vet jag inte vilka program som finns för att lägga in teman på min Iphone vilka program finns det som jag kan använda.

Tack på förhand...

• Medlem
  • International user
  • 2008-12-08 19:19
Ursprungligen av IphoneRobban:

Hej jag har en fråga bara eftersom jag har en Windows XP dator så vet jag inte vilka program som finns för att lägga in teman på min Iphone vilka program finns det som jag kan använda.

Tack på förhand...

Det hjälper att läsa.

Citat:

Welcome to our iPhone Themes Gallery. Below you will find themes first divided by what application they were designed to run in. There are themes for WinterBoard, SummerBoard and Customize.

For information on how to add a theme manually to your iPhone via SSH check out our How do I get themes onto my iPhone? post.

//Rob

• Medlem
  • Karlstad
  • 2008-12-28 15:01

tema till iphone

hej!

Går det att få teman till Iphone 3G utan att låsa upp den?

Ursprungligen av dill1:

hej!

Går det att få teman till Iphone 3G utan att låsa upp den?

Man måste inte låsa upp, men jailbreaka.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2008-12-29 13:06

ah men jag menade det, finns det inget annat sätt?

Ursprungligen av dill1:

ah men jag menade det, finns det inget annat sätt?

nej

.......

• Medlem
  • 2008-01-28 21:29

Teman + Ikoner

Hej!

När jag installerar Teman via installer och sedan installerar dom via SMBprefs så blir endast hälften av ikonerna ändrade, även fast det finns stöd för dom enligt bildregistret.

Varför är det så?

Ursprungligen av OU812:

Hej!

När jag installerar Teman via installer och sedan installerar dom via SMBprefs så blir endast hälften av ikonerna ändrade, även fast det finns stöd för dom enligt bildregistret.

Varför är det så?

om du hade sökt lite grann så hade du inte behövt fråga, men okej...
det beror på att ikonerna i temat heter tex Settings istället för Inställningar, du måste alltså döpa om ikonerna för att då det att lira med svenskt språk.
är du lat kan du alltid byta menyspråk till engelska så fungerar det som det ska iaf.
jag skriver varken hur eller var för det finns nog med trådar där informationen finns.

1
Bevaka tråden