Mina 2 cent..
Randy som visade iMoovie var ju helgjuten pedagog och presentatör. Fullt betyg där.
Schiller tycks inte känna sig hemma på scen men han räddade hem det med sista emotionella talet om varför apple gör det de gör.
Iphoto... OM inte face detection och face recognition kommer snart till aperture då blir jag förvånad..
Imovie... jag skall skaffa mig en video kamera igen
Hela iLife paketet.. klart godkännt!
Garageband.. hur många musik affärsägare och musik lärare som jublar just nu? En apple only idé! Hoppas den kan gå hem framför allt i skolor. Svenska artister som lär ut?
iWorks - måste nog studeras i mer detalj för att hitta något "WOW" men det finns säkert
Mac box... prisvärt men ändå för dyrt. iLife börjar ta en väl stor kostym prismässigt.
Marginellt - en ny 17" whoppidido... åt skogen för dyr (för mig i alla fall) oavsett finess
Itunes DRM fritt. Alright! nu kan man börja bygga en musik industri för framtiden. grunden är rätt - bara att börja bygga. Att släppa nerladdningar till Iphone lär inte vara en dålig start på bygget..
Allt som allt en välkommen spark i ändan på iLife paketet och kommer säkerligen att sockra många fler mac köp och ge apple nya rekord att tråka oss med
Apple går på knock och konkurrenter som redan är på räkning kanske inte hinner hämta sig i tid innan klockan slår för denna ronden. 2009 kommer att bli ett sällsynt intressant Mac år.
Eller av Tony Bennets tolkning - 'still it's a real good bet, the best is yet to come'
God fortsättning allihopa!