Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone säljs olåst i Dubai

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-25 14:22

Min polare är där nu och de säljs olåsta för 600 euro. Vilken fw de innehåller och hur de är upplåsta vet jag inte men de säljs iaf i "vanliga" affärer för ett ganska sjysst pris så har ni vägarna förbi...

  • Medlem
  • 2007-12-26 17:26

€600 käns ganska mycket när ifun säljer för 5500kr och det är typ dom dyraste i sverige

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-12-26 19:53

Är hemma över julen från Dubai. Dom telefonerna som säljs där är köpta i usa och hackade men dom säljs i vanliga butiker. jag köpte min för 4000 kr där

Vilka butiker i Dubai saljer iPhone for 4000? jag vill garna ha adressen for jag kommer att vara dar om en vecka.

Någon som vet

Åker till Dubai på måndag någon som vet om man kan få tag i iPhone 3G där? Elektronik ska tydligen vara billigt i Dubai. Om ni inte vet kanske ni har en idé om var man kan få tag på info.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-01-07 23:37
Ursprungligen av johja246:

Åker till Dubai på måndag någon som vet om man kan få tag i iPhone 3G där? Elektronik ska tydligen vara billigt i Dubai. Om ni inte vet kanske ni har en idé om var man kan få tag på info.

Eftersom den inte säljs officiellt av Apple så skulle jag vara försiktig.

Innebär det att det inte finns någon återförsäljare alls, typ motsvarande teknikmagasinet?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-01-08 19:24
Ursprungligen av johja246:

Innebär det att det inte finns någon återförsäljare alls, typ motsvarande teknikmagasinet?

Finns säkert folk/butiker som fulimporterar.

Ar i Dubai nu och kan kopa ipone 16GB for 3200 dirhams vilket ar typ 7200 SEK vagar man kopa tror ni. Vad tror ni.

Den sager att den inte ar operatorslast btw. Innan jag koper, om det nu blir sa, tankte jag kolla att mitt simkort funkar iaf. Men anda vad tror ni.

Jag köpte ingen iphone i Dubai.
De är billigare här hemma konstigt nog. Trots att det är skattefritt i Dubai, men de är nog importerade och därför har de redan inköparna betalt skatt. Det var få av de stora elektronikkedjorna som hade dem utan det var mindre privata butiker som sålde ipone
16GB fick vi ner till 3000 dirhams vilket är typ 6750 SEK
8GB på typ 2400 som är 5400 SEK
Så jag slår nog till på en här hemma istället.

1
Bevaka tråden