Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skillnaden mellan Steve Jobs och Bill Gates...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...märks klart och tydligt i små presentationer.

http://www.youtube.com/watch?v=TY6C5BnGQ0c

Fast det kanske är Mac OS X vs. Windows som gör skillnaden ?!...

Skillnaden är att Steve Jobs är smart, det är inte Bill Gates, han är bara rik..:cool:

Ursprungligen av Pain Reaper:

Skillnaden är att Steve Jobs är smart, det är inte Bill Gates, han är bara rik..:cool:

Det håller jag inte med om för 5 öre!!!

Bill Gates är minst lika smart som Steve, man skulle t.o.m. kunna
argumentera att han är mer kunnig/intelligent, men vad han saknar
är vad Jobs själv säger, smak.

http://www.youtube.com/watch?v=WfALGcDNEDw

• Oregistrerad
  • 2009-01-08 17:23
Ursprungligen av Pain Reaper:

Så du menar att Steve inte skulle vara rik, han jobbar ju trots allt för en årslön på 1 dollar hos Apple, kanske ska prata med din chef och föreslå samma löneupplägg gällande din lön (ironi)

Sen är nog Bill ganska smart, för hans föräldrar hade inte så mycket pengar sist jag kollade iaf, och jag är tveksam om han tjänat ihop sina hundratals miljarder på att stjäla bilar...

• Medlem
  • 2009-01-19 22:54
Ursprungligen av studiox:

Så du menar att Steve inte skulle vara rik...

Jag såg ingenstans att det hävdades...

Conan är så bra... när allt strular... "who's in charge of MS?" och så hör man hans sköna sarkastiska skratt i bakgrunden, nöjd över sitt skämt..

Alla verkar missuppfatta mitt inlägg..
Det var helt och hållet ironiskt menat.
Båda är ju givetvis smarta individer, det krävs ju trots allt lite innanför pannan för att tjäna så mycket som dom gör och hålla igång så stora företag..

Det var inget "den-ena-är-bättre-än-den-andra-inlägg" utan bara skämtsamt menat..
Båda har bra produkter, på olika sätt..:)

1
Bevaka tråden