Hej.
Okej, är lite rädd just nu, surfade runt som vanligt i Safari, plöttsligt får jag upp ett meddelande om att en sida jag försöker öppna kör ett script som är väldigt tungt och saktar ner dator och så får jag frågan typ om jagj vill låta den fortsätta eller ej. Kollar på fliken med start av namnet typ GDAA, GRAA, GAA eller något sådant. Råkar i vilket fall klicka nej så antar att den då fick fortsätta att köra scriptet.
Hinner inte änns klicka på fliken för att växla till den innan jag ser i dockan att skiten håller på att öppna upp, iCal, Skype, Mail, Preview och lite annat skit, plöttsligt ploppar typ 30st Terminaler upp och diverse annat ploppar upp med sina fönster på skärmen.
Scriptet verkade öppna precis allt som låg i Applivations-mappen och flera gånger om.
Så fort jag såg att massa program höll på att öppnas i dockan (ikonerna hoppade) så rykte jag nätverkskabeln illa kvickt, när jag såg hur allt höll på att öppnas så höll jag inne knappen tills den dog.
(Jag kör förövrigt en MacBook Pro, vår 2008, min första Mac)
Nu i alla fall så kör jag med FireFox, vet inte om jag vågar öppna Safari. jag har inte laddat hem något i alla fall (kollade i download mappen) och jag har inte klickat på något för att öppna den där fliken vad jag vet.
Snälla, någon som vet vad det kan ha varit, vad för jag göra nu, vad kan jag göra, tycker inte om det här
Mvh,
iLind