Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Som de flesta andra här söker jag också efter en inbjudan till Spotify så om någon har en extra tar jag gladeligen emot den magnus.tingne at gmail dot com
Känns inte kul att få behöva tigga om nått som borde vara öppet för alla!
Men men, jag gör det ändå.
Om det är nån bussig själ här som vill bjuda in mig så är det sannerligen välkomnat!
Min mail är: magnus_eldh@hotmail.com
Ja tack skulle som alla andra gärna ta en invite om det är någon vänlig själ som har en över.
släng iväg ett mail till tj_star@hotmail.com.
Tack på förhand
Undrar om antalet nya medlemmar per dag här på 99.se har ökat sedan den här tråden skapades? Så här långt (bara på sidan 20) i den här tråden finns 17st som i sitt första inlägg här ber om invite...
Undrar om antalet nya medlemmar per dag här på 99.se har ökat sedan den här tråden skapades? Så här långt (bara på sidan 20) i den här tråden finns 17st som i sitt första inlägg här ber om invite...
Hmm.. Ja skulle hemskt mycket vilja ha en spotify invite..
Har letat som fan.. skulle någon vara så snäll att ge bort en? Skicka isf till Carleosoderlind@yahoo.se
Hmm.. Ja skulle hemskt mycket vilja ha en spotify invite..
Har letat som fan.. skulle någon vara så snäll att ge bort en? Skicka isf till Carleosoderlind@yahoo.se
Har inte en aning om statusen på invites-fronten, men dom borde ju gå ut som smör i solsken. Hur som helst skulle jag bli väldigt glad av att få tillgång till denna tjänst.
Varför fråga efter en invite då du verkar ha bredbandsbolaget som isp? De erbjuder ju spotify till sina kunder gratis fram till den 9 april. Bredbandsbolaget - spotify - Bredband