Hej!
Jag har hamnat i en knipa. Min skärm till min macbook har nyligen krakulerat efter en tragisk olycka då jag råkade stänga locket med en fm-sändare i mellan.
Jag har kollat runt lite här på forumet där några har haft liknande problem. Vissa har köpt ny skärm från ebay vilket jag tycker låter lite riskabelt. Även om jag skulle välja det alternativet så har jag inte hittat någon amerikansk återförsäljare som har bra pris. Några tips vore fint!
Ett alternativ är att lämna in den någon stanns men det kan kosta. Jag ringde till ett företag som skulle ta ca 7 tusen vilket känns helt sjukt.
Ett sista alternativ som jag kan tänka mig är att teckna en drulle försäkring och på så vis få försäkringsbolaget att betala de eventuella 7 tusen det kostar att lämna in den. Frågan då är ju bara om de skulle gå med på en så hög summa för att laga en skärm. Finns det möjligtvis någon som har erfarenhet av ett liknande tillvägagångsätt??
Jag börjar bli lite desperat snart... hjälp mig någon innan jag går över till the dark side och köper mig en PC. Det kanske var dumt att köra med skrämsel taktik men va fan ska jag göra..???