Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify invites

Tråden skapades och har fått 997 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-19 08:49

jaa... om det nu ligger och skräpar nån invite någonstans så kasta över den till moi..

barvid@gmail.com

tackar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-19 11:01

Satans va folk verkar ha svårt med att få invites.

För c.a. två år sen blev jag introducerad till ett väldigt intressant koncept som kallas "Pass it forward".
M.a.o., någon gör mig en tjänst, och jag skickar det vidare.

I mitt fall handlade det om att jag fick ett gratis elektroniskt visum, vilket sparade mig c.a. 300 SEK, som jag oavkortat skickade vidare till en hjälporganisation.
Andra alternativ är att göra en snäll gärning utan förutsättningar.

Här är dealen m.a.o.
Jag ger bort fem invites till folk som lovar att göra en god gärning.
Det behöver inte vara en monetär gåva, utan kan helt enkelt vara en fin gest.

Se detta som ett försök att göra världen ett snäpp trevligare

Skicka ett mail till oscar.rylin+spotifyabc@gmail.com så kommer en invite i retur.
Observera dock att jag kan se vilken mailadress som signar upp med de invites jag har gett ut, och jag har inga problem att be Spotify avaktivera ett konto om någon försöker sälja invites vidare.

Min förhoppning är självklart att ni kommer dela med er av eventuella invites ni får när ni väl har ett konto, och att några av er kanske blir Premium members när ni har haft en chans att prova tjänsten

När jag har skickat ut fem invites så skickas resterande mail till skräpkorgen och meddelar här så ni slipper undra

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-19 14:05

Då var det slut på dagens invites

Jag får se till att ta mig en funderare ang om jag vill släppa flera, då en viss person härifrån som redan har ett Spotifykonto frågade om en invite.
Sånt e inte OK

Ursprungligen av rylin:

Då var det slut på dagens invites

Jag får se till att ta mig en funderare ang om jag vill släppa flera, då en viss person härifrån som redan har ett Spotifykonto frågade om en invite.
Sånt e inte OK

Vem är det som säger att det inte är ok och fråga efter en invite när man redan har? Du eller spotify? Det kan ju vara så att den som frågade, kanske frågade efter en invite för att ge bort till en vän eller bekant? För det är ju då en god gärning, vilket du tar upp i ditt tidigare inlägg.

Jag tror inte spotify bryr sig i större utsträckning hur invites delas ut, de vill nog nå en så stor grupp som möjligt och få så många som möjligt att teckna sig för ett premiumkonto.

Jag har några invites.
Pm:a mig!

edit: mina invites är nu slut

Senast redigerat 2009-01-21 10:35

Det känns hemskt att behöva tigga, men det verkar ju vara den enda möjligheten för en invite just nu. Så jag ber om ursäkt för mitt tiggande och tackar på förhand om någon har en invite över! /Mattias

matteee(a)telia.com

Invite.

Hej! Hade uppskattat det otroligt mycket om någon godhjärtad människa hade skickat en spotify invite till mig.

Robbanblom@gmail.com

Mvh Robert

Invite

Skulle bli riktigt glad om ngn skickade spotify invite till mig för spotify äger :D:D:D

fredrik.gustafsson@pp.hultsfred.se

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-24 19:32

jag blir oerhört uppfylld av glädje om någon skulle vilja skänka en invite till spotify till
patrik_ljung@hotmail.com
tack på förhand

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-01-24 19:40

http://lakka.se/index.php?p=spot Där har ni.. Fast just nu är alla slut, men imorgon så kanske det kommer nya!

  • Medlem
  • Götene
  • 2009-01-22 22:34
Ursprungligen av rylin:

Då var det slut på dagens invites

Jag får se till att ta mig en funderare ang om jag vill släppa flera, då en viss person härifrån som redan har ett Spotifykonto frågade om en invite.
Sånt e inte OK

Hej

Det var jag som ville ha en invite. MEN nu var det så att min sambo hade fixat detta redan då vi har Bredbandsbolaget (gratis tjänst till 9 april) och hon glömde säga det till mig.
Jag skrev till mr.rylin och bad om ursäkt ändå så beklagar han sig här:'(:'(:tveksam:
Nu är det såhär att när jag loggade in så hade jag 10 invite som jag gärna delar med mig här. Hoppas att det är OK;)

slut på invites. (2 har inte reggat än återkommer om dom blir lediga)

Senast redigerat 2009-01-23 09:49
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-22 23:00

Skicka gärna en invite till matsofverlund@hotmail.com =D

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-22 23:15

Jag tar gärna en om herrn har lust!

barvid@gmail.com

jag har även bett Herr Rylin om en, men jag kan lämna vidare den önskan om Robjo74 delar med sig

Lev och må väl!!

Har tio invites som jag delar ut först till kvarn. Ni som använder en, skriv det här i tråden vilken invite ni använder samt ett tack för inviten.

xNJdgU7pLz7ZFq8
B24tCPRgnkXfC72t
SmpUW5x26YsE5S23
qp4f4FF8ykEBpY2d
xh3SxzwR6qT4aNCX
fda9fmAM8xmi43th
B3TSmm3qp9Dzchn3
275sVzEDpYfkhutE
2H5n524s53U7DbEb
JYHd8fXztXSTbcxZ

Alla invites är nu slut!

Senast redigerat 2009-01-19 15:03

Alla invites är slut som jag hade, tyvärr var det ingen som ens kunde tacka eller skriva vilken invite som användes, trots uppmaning i mitt inlägg.

  • Medlem
  • Vellinge
  • 2009-01-19 20:43

Spotify invite

Jag tar gärna en Spotify invite
hanreh@hotmail.com

Ja tack till en invite

johan@ulmerkott.se

Skulle vilja be om en invite för en god väns räkning, hon är den enda kvar i bekantskapskretsen som inte har en ...

Maila xxxxxxxxxxxxxxxxxx

(folk utan rättigheter att skriva i forumet vänder sig direkt till mig, därför har jag raderat mailadressen ovan.)

Senast redigerat 2009-01-19 22:24

Tack, det tog kanske två minuter innan det plingade i mailboxen. Det var rappt!

En tjej som heter Pauline är mycket tacksam just nu!

Det kom ett mail...

" Hejsan,
skapade nyss konto på 99.se och av någon konstig anledning, så får jag inte skriva..

Undrar om du kunde mejla killen som gav dej din invite-code, och kanske be om en till?
Har letat nu snart i 2 timmar utan framgång och jag vill verkligen ha Spotify, snälla hjälp mig?

Vore bragd.

MVH Fredrik Nilsson"

Mitt svar:

Det är helt enkelt som så att de som handar ut de flesta invites på
99.se tröttnat på alla dessa freebies-gubbar som regar ett konto. Ber om en invite och sedan aldrig syns till mer. Så därför är diskussionen endast öppen förde som uppnått över 200 inlägg på 99.se

Ha en bra dag

Skulle gärna ta emot en invite. Fick inga julklappar i år:P

pettersson-gull@hotmail.com

Senast redigerat 2009-01-20 16:35

Hej

Sitter ju uppe lång som tusan i norr och skulle verkligen uppskatta en invitation då jag bara har christer sjögren på min ipod. Vill någon förbarma sej...

anderslinde81snabelahotmail.com

Mvh

  • Medlem
  • Linköping
  • 2009-01-20 21:20

Hej!

jag skulle vilja prova SPOTIFY, om det finns några invites skulle vara väldigt tacksam,:p:p:p:p

hör av er pls

Matte_adam@hotmail.com

Mathias

Tack för inviten!
Får man vara fräck nog at be om en till? För en avundsjuk kompis.

bruschan_abo@hotmail.com

Hej,
Jag skulle gärna vilja ha en invite.

fredrikmail@gmail.com

En invite till spotify vore inte dumt, den skulle uppskattas mycket och jag skulle vara evigt tacksam

m.sannefur@live.se
Mvh M.Sannefur

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-21 00:43

Pretty please with sugar on top

Skulle bli grymt tacksam för en invite jag med.. Är ju inte så haj på sånt här.. men jag tackar på förhand iaf

nalie2121@gmail.com

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2009-01-21 10:42

Skulle bli överlycklig om nån hade en invite över!

magnus_eldh(a)hotmail.com

Bratwustle sänder vågor av tacksamhet till looserdale för mottagen inbjudan!

Bevaka tråden