Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner i Iphonen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Härnösand
  • 2009-01-24 06:40

Hur gör man för att inte ikonerna ska byta plats så fort man startar om Iphonen?? Lite frustrerande är det att man behöver sortera om dom hela tiden......

Men med förlov sagt... inte stämmer väl det där? Eller vad menar du med att starta om iPhonen för vid en vanligt power on/off så stannar ikonerna på rätt ställe.

Vad har du för version av os:et?

Men det är klart om du med om start menar en komplett återställning så är det nog sant men då skulle jag vara mer irriterad över att jag behövde återställa telefonen ofta.

• Medlem
  • Härnösand
  • 2009-01-24 07:40

Ikoner

Ok. Var kanske lite otydlig. Har en jailbreakad iPhone med fw 2.2 och varje gång springboarden rebootar så hamnar ikonerna huller om buller.

Det ska det inte göra. Jag har samma konfiguration som du har och har inga problem. Det måste i sådana fall vara något av dina JailBreak program som ställer till det.

• Medlem
  • Härnösand
  • 2009-01-24 07:53

Oki. Har en känsla av att det kan vara programet Categories som ställer till det. Men det kan ju vara villen app som helst egentligen.

• Medlem
  • International user
  • 2009-01-25 02:13
Ursprungligen av wesse:

Oki. Har en känsla av att det kan vara programet Categories som ställer till det. Men det kan ju vara villen app som helst egentligen.

Jailbreak i ett nötskal.

1
Bevaka tråden