- mickefrisk
- Medlem ●
- Umeå
EDIT: Slut på invites.
Min sambos syrra tjatar ihjäl mig, befria mig och ge henne en invite
Tack på förhand! (Svara gärna om ngn skickar en invite så hon inte får flera)
Han har fått av mig, så mejla honom inte någon.
Tja! Jag är en snäll kille på 26 jordsnurr. Jag är intresserad utav Mac och Kameror typ. Skulle typ älska en invite! Mina kompizar skulle bli så aviz!
Tack och hej leverpastej!
skulle uppskatta en invite riktigt mycket! Om någon har en snälla maila till robinsaletti@gmail.com tack på förhand! /Robin S
har sökt efter invites länge och försöker desperat om en... calle_kinnander@hotmail.com
Kolla min länk nu! Där finns det massor kvar nu! Skynda på!!
Tack dayweed för de bra tipset tacktack!!
Är det verkligen ingen annan än jag som tycker att denna tråd borde stängas? Den enda anledningen till att den är öppen måste vara för att den genererar nya medlemmar på forumet, det ser väl bra ut i statistiken, men dessa ny medlemmar lämnar ju efter de fått sin invite... Jag tycker det är trist... Stäng tråden nu!
Spotify är verkligen bra :D:D bra att det är lagligt med
Är det verkligen ingen annan än jag som tycker att denna tråd borde stängas? Den enda anledningen till att den är öppen måste vara för att den genererar nya medlemmar på forumet, det ser väl bra ut i statistiken, men dessa ny medlemmar lämnar ju efter de fått sin invite... Jag tycker det är trist... Stäng tråden nu!
Så mycket stör det ju inte mig att 99mac har en tråd där folk loggar in för att få invites av hjälpsamma medlemmar. Det är ju ingen som tvingar någon att ge invites till en nyregistrerad användare. Om det nu är så att någon postat på ett annat forum att man kan få invites här så är det väl bra reklam för att 99mac är ett forum där folk är hjälpsamma? Vad är det negativa egentligen?
Så mycket stör det ju inte mig att 99mac har en tråd där folk loggar in för att få invites av hjälpsamma medlemmar. Det är ju ingen som tvingar någon att ge invites till en nyregistrerad användare. Om det nu är så att någon postat på ett annat forum att man kan få invites här så är det väl bra reklam för att 99mac är ett forum där folk är hjälpsamma? Vad är det negativa egentligen?
Att man urholkar användarbasen. Det finns ju en länk som ger ut invites postad, man behöver ju inte ens be längre. Sedan är jag bara less på att se tråden under "Dagens"..
Men det verkar ju bara vara jag som är less, så skit samma! Låt tråden leva! Hurra!