Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte stänga av min Iphone 2G (2.2)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min iphone vägrar att stänga av sig, dvs startar om av sig själv direkt, samt tänder homescreen (slide to unlock) i tid och otid. Någon som har förslag på lösning…?

1. Välj Inställningar -> Allmänt -> Återställ -> Återställ alla inställningar
2. Återställ i iTunes(välj "ställ in som ny telefon")

Ursprungligen av theplague:

1. Välj Inställningar -> Allmänt -> Återställ -> Återställ alla inställningar
2. Återställ i iTunes(välj "ställ in som ny telefon")

Valde att utföra enligt steg 1 men problemt kvarstår…

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-01-26 19:47
Ursprungligen av gilliard:

Valde att utföra enligt steg 1 men problemt kvarstår…

Återställ i iTunes och kör tillbaka backupen. Har du fortfarande samma problem, Återställ och väl "som ny telefon". Har du samma problem då, blir det värre...

Ok, men min telefon är aktiverad och upplåst till telenor, då måste jag väl göra om hela aktivering och upplåsningsprocessen?

Ursprungligen av gilliard:

Ok, men min telefon är aktiverad och upplåst till telenor, då måste jag väl göra om hela aktivering och upplåsningsprocessen?

Inte om du väljer punkt 1.
Om du väljer punkt 2 så, ja.

ok, men om jag kör en säkerhetskopia genom itunes kan jag få tillbaks mina inställningar då ingen eller är det där som problemet ligger? jag vill ju fortfarande ha kvar min kontakter, kalender inställningar och sms konversationer bla…

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-01-26 15:15
Ursprungligen av gilliard:

ok, men om jag kör en säkerhetskopia genom itunes kan jag få tillbaks mina inställningar då ingen eller är det där som problemet ligger? jag vill ju fortfarande ha kvar min kontakter, kalender inställningar och sms konversationer bla…

Kontakter och Kalender är ju bara att synka igen. SMS-meddelandena försvinner. Men det är svårt att säga om problemet ligger i backupen, bara att testa.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-01-26 20:40

Vad händer när batteriet tar slut och du väntar ett tag och sedan börjar ladda igen?

1
Bevaka tråden