Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sälj allt ni har, lyckan är fullbordad!!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-02-05 00:58

Jag ville bara på detta sätt uppmärksamma er på att VLtone nu finns till iPhone i App-store . yippie:D

Vore bra ifall dom kunde fixa den hemska latencyn på den också så man faktiskt kan spela på den =(

wow! jag tänkte just att den vore perfekt för iphone. latencyn kanske blir fixad eller förbättrad... (ska ladda ned nu)

Givet införskaff!

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2009-02-05 11:52

och till oss som inte har iphone (ser ingen andledning just nu)
så får den vanliga duga, även om jag inte har någon längre.

(så rolig var den faktiskt inte)

Ursprungligen av T11:

Jag ville bara på detta sätt uppmärksamma er på att VLtone nu finns till iPhone i App-store . yippie:D

Oj så blev beviken jag blev av rubriken "Sälj allt ni har, lyckan är fullbordad!!" när den handlade om en mjukvara till en iPhone inte om en 99:as svåra sälj/köp ambstinens/koma/dilemma...

Dvs. sälja allt och köpa om det igen när man ångrat sig för att sedan sälja det igen och köpa igen, well...
Som Limahl brukade sjunga för längesedan i något ostigt soundtrack: "Never ending Story"...

iPhone? Nymodigheter!

Syntrax från http://www.finished.nl/

  • Medlem
  • International user
  • 2009-02-06 17:23

Jag kan välja mellan 7 olika melodier på min F3...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2009-02-11 22:59

Finns minst två gratis och halvfina VLtone-vsti att skaffa. Låter tillräckligt sunkigt nära originalet.

vilket otroligt teknologiskt framsteg. jag har väntat i vad som känns som en evighet på en portabel vl-tone!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2009-02-12 07:44
Ursprungligen av hans olof:

vilket otroligt teknologiskt framsteg. jag har väntat i vad som känns som en evighet på en portabel vl-tone!

Har du ingen iphone får du annars ett portabelt set genom en laptop, ett midiklaviatur, ett st vst-host och http://www.polyvalens.com/vl1/ (tja, om du inte skulle få för dig att originalplastburken är portabel och bättre).

Edit: Fördel VLtone. Den hade multitouch och var därför långt före sin tid. Dessutom valde Thomas Dolby den, och inte iphone, till sin video She blinded me with science.

Senast redigerat 2009-02-12 07:56
1
Bevaka tråden