Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med mighty mouse

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var rejält orolig där att min hårddisk hade pajjat på min ny fina imac eftersom jag inte kunde göra något på den.

Det som händer är helt enkelt att inget går att göra. Man kan svepa pilen över skrivbordet och docken men försöker man klicka på något så händer verkligen nada.
Varken höger eller vänster klick fungerar, är musen paj eller har jag pillat på något kommando att den ska vara låst?

Synd för den passar så fint till datorn och skrivbordet.
Om det nu är fel på den finns det några stilrena vita alternativ som fungerar bra istället?
Kopplade tillfälligt in min gamla dellmus och det känns som en våldtäkt på min dator men nu fungerar allt så då är jag glad i alla fall. Men tänker som sagt inte sitta med den utan har någon något vettigt snyggt alternativ till MM och även hur jag bär mig åt att få en ny om den nu är sönder.

Jag har fått pricis samma problem och lyckats få den primära knappen att funka genom att stänga av knapp 4 som av någon anledning hållsinne hela tiden. och det ända sättet jag kan tänka mig att fixa det är genom att installera om drivrutinen eller ngot liknande för musen.

1
Bevaka tråden