- Rytterfalk
- Medlem ●
- Ale
Vad kul att det blev lite fart i tråden!
Jag jobbar på ett varuhus, och när jag började göra i ordning för att gå hem idag stötte jag på Carl Rytterfalk utanför affären, jag hann inte mer än att hälsa men han är en riktigt bra källa för inspiration! ...
Ahhh, nu trillar det ner en peng, då träffade du både mig och Linn, ska hålla butiken utanför, men jag såg dig häromdagen som hastigast igen. Kul att det gått så bra för dig, och dina andra bilder är verkligen inte dåliga - så ett stort lycka till!
En öppen fråga till alla som läser denna tråd. Skulle det vara kul att ha en lite GBG Fototräff någon gång? Sitta, ta en kaffe, snacka kameror och mac.. Lite tips och tricks som en bonus från allt och alla. Skulle jag tycka vore oerhört kul!
Ahhh, nu trillar det ner en peng, då träffade du både mig och Linn, ska hålla butiken utanför, men jag såg dig häromdagen som hastigast igen. Kul att det gått så bra för dig, och dina andra bilder är verkligen inte dåliga - så ett stort lycka till!
En öppen fråga till alla som läser denna tråd. Skulle det vara kul att ha en lite GBG Fototräff någon gång? Sitta, ta en kaffe, snacka kameror och mac.. Lite tips och tricks som en bonus från allt och alla. Skulle jag tycka vore oerhört kul!
Ooo, se till o boka upp en dag långt i förväg så jag kan boka flygbiljetten hem till sverige bara
Ja absolut, hade varit jättekul! Hur långt fram skall man planera?
Ja absolut, hade varit jättekul! Hur långt fram skall man planera?
Mm, kanske en månads framförhållning? Eller det är för lång/kort tid?
Lördag den 28 mars? Eller lördag den 25 april?
Mm, kanske en månads framförhållning? Eller det är för lång/kort tid?
Lördag den 28 mars? Eller lördag den 25 april?
Lördag 28 mars passar jättebra för mig, 25 april jobbar jag. Kommer du upp isf Reisan?
Ni e ju inte kloka!! Det är ju över 50 mil till Göteborg...
Jag avvaktar en Stockholmsträff istället.
skriver under på den...
Ah, du är en av dem på Fotomässan som går runt utan att ta bilder...
LCR
Är Göteborgare, kommer gärna.
Känner dock inte till Götlaborgs pubar/uteliv såpass för att kunna komma med ngn rekommendation om ställe.
Lovar ha pentaxen runt halsen....
Jag tror det ordnar sig oavsett. Bara vi samlas någonstans. Sen tar vi det därifrån. Det behöver inte vara så komplicerat eller avancerat. Vi ba träffas typ. Ja, jag kommer osså att ha kameran med mig. Tänkte fånga lite gatufotografi i Gbg innan uppsamlingen.
Kan ni inte ta varsitt hörn av ett torg, fotografera varandra och sedan åka hem och chatta...
;):p:D
Ett önskemål från mig, är att det vore bra om vi kunde samlas någonstans centralt. Gärna vid något känt ställe i centrum som de flesta Gbg-are känner till. Och där vi kan sätta oss och fika eller något, samt snacka strunt.
Jag kommer att ta tåget in och kommer att vara i Gbg några timmar innan träffen för att gå runt lite och fotografera gatufotografi. Får ju passa på när man är i en stad (Gbg alltså...) för första gången.
Ett önskemål från mig, är att det vore bra om vi kunde samlas någonstans centralt. Gärna vid något känt ställe i centrum som de flesta Gbg-are känner till. Och där vi kan sätta oss och fika eller något, samt snacka strunt.
Jag kommer att ta tåget in och kommer att vara i Gbg några timmar innan träffen för att gå runt lite och fotografera gatufotografi. Får ju passa på när man är i en stad för första gången.
Det ska väl inte vara något problem I annat fall kan jag möta upp dig i förväg så du hittar till rätt ställe!
Jag är varslad, så jag verkar få mycket fritid framöver ...
Bra om vi kan hålla oss centralt så man kan klara sig med Västtrafik, var tvungen att lämna in tjänstebilen direkt.
Tråkigt o höra! Hoppas de fixar sig med nytt ännu bättre jobb snarast!!
Nå, vad sägs om att spika lördag den 28 mars? Jag, Goflorp, Ford Prefect och obibobi verkar kunna denna dag. Jag gissar på att Rytterfalk kan den dagen. Åtminstone komma förbi o säga hej i alla fall.
Jag kommer ej närvara då, men jag vill definitivt ha en update på hur de var o vad som snackades igenom
Jag kommer ej närvara då, men jag vill definitivt ha en update på hur de var o vad som snackades igenom
Ja, det kommer säkert några rader om händelsen. Om inget annat, så lär du få se ett och annat foto på de samlade.
Nå, vad sägs om att spika lördag den 28 mars? Jag, Goflorp, Ford Prefect och obibobi verkar kunna denna dag. Jag gissar på att Rytterfalk kan den dagen. Åtminstone komma förbi o säga hej i alla fall.
enkel dyker eventuellt också upp. Jag kollade och fick nyss veta att Rytterfalk prel.bokar den 28:e mars.
Då ser det ut enligt följande:
Reisan
Ford Prefect
Goflorp
obibobi
Rytterfalk
enkel
Mthias Falk
Vad säger ni om tidpunkt? Och mötesplatsen?
VÄh, Minto, du får nöja dig med löpsedlarna:
Unga fotografer skövlade stadsdel.
Avslutade med vild drogfest i Biskopsgården.
Kleerup ögonvittne.
"Fytte rackarns vad de kan röja de där små svinen!"
Haha, roliga löpsedlar...
"Unga fotografer skövlade stadsdel - skickade in egna reportagebilder"