Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta en bild av ditt skrivbord

Tråden skapades och har fått 3113 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Så här ser det ut hemma hos oss.
Först min hörna sedan flickvännens bakom ryggen på mig.

Ursprungligen av henkebarn:

Du måste ju ha en iPhone Dock.

Så sur att det inte följer med en dock som det gjorde till den gamla iPhone. Och inte passar den nya iPhone i den gamla heller. Slutade med att jag köpte en billig, kinesisk kopia på eBay.

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-11-28 23:03
Ursprungligen av ztaafen:

Så sur att det inte följer med en dock som det gjorde till den gamla iPhone. Och inte passar den nya iPhone i den gamla heller. Slutade med att jag köpte en billig, kinesisk kopia på eBay.

Haha, okej. Slutade med att jag fick en iPhone docka!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-15 11:33

När jag ändå hade diskarna uppe för div rengöring under skrivbordet så tog jag mig en bild....

Såhär har jag det nu....

ImageShack - Hosting :: bild1kj3.png

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-11-15 16:19
Ursprungligen av atomlab:

När jag ändå hade diskarna uppe för div rengöring under skrivbordet så tog jag mig en bild....

Såhär har jag det nu....

ImageShack - Hosting :: bild1kj3.png

Fint.

Hur har du kopplat diskarna?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-11-15 16:36
Ursprungligen av atomlab:

När jag ändå hade diskarna uppe för div rengöring under skrivbordet så tog jag mig en bild....

Såhär har jag det nu....

ImageShack - Hosting :: bild1kj3.png

Vad är det för något gulligt längst till vänster på skrivbordet, som lyser lite?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-15 16:46

Den minsta 320gb är kopplad med usb och används utav iTunes De 2 i mitten används med firevire 400 och är ihop kopplade 500 gb + 1TB
Den sista använder en egen firewire 800 och är på 2TB.
Har även en Timemachine på 500gb som går över Airport extreme.

Herren i hörnet är en nabaztag
Och berättar när jag fått mail även olika börskurser när jag vaknar osv. Det säger också små trevliga fraser när man går förbi...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-11-15 16:59
Ursprungligen av atomlab:

Herren i hörnet är en nabaztag
Och berättar när jag fått mail även olika börskurser när jag vaknar osv. Det säger också små trevliga fraser när man går förbi...

Hahaha, så coolt. En sådan får man kika närmre på.

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2008-11-16 21:10

Väldigt dåligt med bilder på nya Macbookarna

Ursprungligen av x-per:

Väldigt dåligt med bilder på nya Macbookarna

Kolla Andberts postning...

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-11-22 00:18

Ser att det är många som har Griffin Elevator, hur mycket högre kommer datorn med den? Någon som har ett exakt mått?

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-11-29 00:59
Ursprungligen av ledin:

Ser att det är många som har Griffin Elevator, hur mycket högre kommer datorn med den? Någon som har ett exakt mått?

Ursäkta att jag tjatar men, är det ingen som skulle kunna mäta åt mig? Vill veta om jag får plats med en.

Ursprungligen av ledin:

Ursäkta att jag tjatar men, är det ingen som skulle kunna mäta åt mig? Vill veta om jag får plats med en.

Har ingen själv men hittade en bild på Griffins hemsida som om möjligt kan ge dig en uppfattning om dess storlek: http://www.griffintechnology.com/images/assets/headers/0000/0377/elevator_2.jpg?1192583326

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-11-30 00:28
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Har ingen själv men hittade en bild på Griffins hemsida som om möjligt kan ge dig en uppfattning om dess storlek: http://www.griffintechnology.com/images/assets/headers/0000/0377/elevator_2.jpg?1192583326

Humm just nu får fem dvd-fodral agera laptopställ så det kanske är ungefär samma höjd...svårt att säga

  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2008-11-30 02:18
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Har ingen själv men hittade en bild på Griffins hemsida som om möjligt kan ge dig en uppfattning om dess storlek: http://www.griffintechnology.com/images/assets/headers/0000/0377/elevator_2.jpg?1192583326

Oj vilken skön hubb det va där under dell skärmen, var kan man hitta sådan egentligen?
Skön design, som en stor stickkontakt. Perfekt om man skulle vilja ha macbooken en bit ifrån. *kollar griffins site*

Vet någon vad det är eller vad den finns så skulle jag vara tacksam

Ursprungligen av Fv02:

Oj vilken skön hubb det va där under dell skärmen, var kan man hitta sådan egentligen?
Skön design, som en stor stickkontakt. Perfekt om man skulle vilja ha macbooken en bit ifrån. *kollar griffins site*

Vet någon vad det är eller vad den finns så skulle jag vara tacksam

Känner igen den men kommer inte ihåg vem som gjort den. Tror loggan är synlig i bild men den går ju inte att läsa...

Ursprungligen av Fv02:

Oj vilken skön hubb det va där under dell skärmen, var kan man hitta sådan egentligen?
Skön design, som en stor stickkontakt. Perfekt om man skulle vilja ha macbooken en bit ifrån. *kollar griffins site*

Vet någon vad det är eller vad den finns så skulle jag vara tacksam

Släng iväg ett mail till dem annars. Själv fick jag hjälp av SteelSeries en gång av att hitta en låt de spelade på en spelmässa. Vet iofs inte hur bra support Griffin har dock...

Ursprungligen av ledin:

Ursäkta att jag tjatar men, är det ingen som skulle kunna mäta åt mig? Vill veta om jag får plats med en.

Ca 11 cm i framkant och 14 cm i bakkant.

  • Medlem
  • Arvika
  • 2008-11-30 10:04
Ursprungligen av mmmikael:

Ca 11 cm i framkant och 14 cm i bakkant.

Tackar!

Är inte mycket för att sprida foton av mej eller min omgivning, men ju mer jag läser denna tråden desto mer risk finns det för att jag fotografera min håla...

Inte riktigt samma stil som bilderna ovan...

Jag ska renovera en klädkammare till kontor efter årsskiftet. Återkommer med bilder

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-24 08:17

snyggt...samlar du på masker?

Ursprungligen av foccus:

snyggt...samlar du på masker?

Nja, står i mål i innebandy och har lite fler i reserv.

Min arbetsplats

Så här ser det ut där jag jobbar. Allt är målat i neutrala gråtoner. Dock är inte lysröret av rätt sort ännu.

So nice, So clean;)

Mmm, kliniskt! Mer, mer. Jag är ju nästan beroende av den här tråden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-02-12 13:21

Snyggt!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-02-12 14:01
Ursprungligen av Ribbons:

Snyggt!

Tackar!
Nu har jag lite annorlunda ^^

http://img407.imageshack.us/img407/3057/indexgu0.jpg

Bevaka tråden