Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ang uppdatering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2009-02-22 13:42

Hej, det är som så att jag inte riktigt lyckas hitta ngn information här på forumet ang att direkt gå från 1.1.4 till 2.2.1.
Så jag tänkte helt enkelt höra om det bara är att uppdatera telefonen i iTunes, sedan köra quickpwn? Vidare så undrar jag hur jag gör för att spara mina kontakter som jag har i telefonen, eller ligger dom kvar?

Tacksam för svar

• Medlem
  • 2009-02-22 14:01
Ursprungligen av Sebbo:

Hej, det är som så att jag inte riktigt lyckas hitta ngn information här på forumet ang att direkt gå från 1.1.4 till 2.2.1.
Så jag tänkte helt enkelt höra om det bara är att uppdatera telefonen i iTunes, sedan köra quickpwn? Vidare så undrar jag hur jag gör för att spara mina kontakter som jag har i telefonen, eller ligger dom kvar?

Tacksam för svar

Jag vet att det finns en massa trådar om just detta. Jag hart för mig att det bara är att tuta och köra så länge du inte har Mac OS X 10.5.6 i datorn. Leta lite till så hittar du. Det finnas tom klibbiga trådar om detta.

• Medlem
  • Umeå
  • 2009-02-22 17:46

om nu telefonen skulle gå galen, alltså att det inte fungerar, är den då körd? eller går det att flasha om den till originalinställningarna?
Har läst om folk som verkar ha problem med det... :S vill helst inte sitta med en obrukbar telefon

• Medlem
  • 2009-02-22 20:30

Läs om detta i de trådar som redan finns. För de finns.

Stänger här.
Admin

1
Bevaka tråden