Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visa bilder på din iPhone!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Alvesta
  • 2009-02-19 15:09

Efter att ha sökt lite har jag inte kunnat hitta en sån här tråd på 99.se (hoppas jag nu inte har fel)!

Jag ska snart köpa en iPhone, och jag kan inte få nog av att titta på andra människors iPhone.

Så, publicera era bilder på er telefon, så vi som inte har en iPhone än får njuta lite!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-02-19 15:49

Kan man få fråga vad det är som du söker? För det finns ju bara två modeller, vit och svart, och dom kan du titta på i 5 olika butikskedjor samt hos Apple på nätet. På vilket sätt tror du att en iPhone skiljer sig från en annan? Jag är inte riktigt med, känner jag.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2009-02-19 16:51
Ursprungligen av frazze:

Kan man få fråga vad det är som du söker? För det finns ju bara två modeller, vit och svart, och dom kan du titta på i 5 olika butikskedjor samt hos Apple på nätet. På vilket sätt tror du att en iPhone skiljer sig från en annan? Jag är inte riktigt med, känner jag.

Titta exempelvis på den här tråden: http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/9-bilder-pa-er-iphone-haer.html

Vi som suktar tycker det är kul att få se andras iPhones, och att få se olika teman, bakgrundsbilder etc. Man kan aldrig få för många vinklar och utsnitt av en iPhone. Man får aldrig nog. I alla fall inte jag, jag vet inte hur det är för andra, men det är kul att titta på hursomhelst.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-02-19 21:53

Raderade några OT inlägg, tänk på att forumet inte är en chat.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2009-02-19 22:00
Ursprungligen av Jetwash:

Raderade några OT inlägg, tänk på att forumet inte är en chat.

Sorry, lätt att glida iväg när man undrar för mycket! Svårt detdära med offtopic

kottkrig: fin humor du hade på den mellersta bilden

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2009-02-22 20:37

Skärmbilder ja, det är en annan sak.

  • Medlem
  • Köping
  • 2009-02-25 15:17

knäppte några bilder, mina är inte alls konstnärligt tagna som alla andras : /

http://i155.photobucket.com/albums/s293/Orr3/iPhone4.png

några till bilder, glömde förminska dom
iPhone bilder!.zip

Ursprungligen av Orr3:

några till bilder, glömde förminska dom
iPhone bilder!.zip

idag sitter väl alla med minst 8mbits ADSL så det borde ju inte vara någon fara.

Ursprungligen av Orr3:

knäppte några bilder, mina är inte alls konstnärligt tagna som alla andras : /

http://i155.photobucket.com/albums/s293/Orr3/iPhone4.png

några till bilder, glömde förminska dom
iPhone bilder!.zip

"iPhone4.png" är stilig, men den ytterst lilla pricken fångar verkligen min blick. Först trodde jag att det var min skärm, men den är verkligen på din telefon/i din bild. Bortsett från detta irriterande faktum så ser det bra ut.

Min bidragande del får ni faktiskt vänta på.

  • Medlem
  • Köping
  • 2009-02-26 15:19
Ursprungligen av Tobias Schelin:

"iPhone4.png" är stilig, men den ytterst lilla pricken fångar verkligen min blick. Först trodde jag att det var min skärm, men den är verkligen på din telefon/i din bild. Bortsett från detta irriterande faktum så ser det bra ut.

Min bidragande del får ni faktiskt vänta på.

Råkade lysa in min laser i kamera linsen,

blev nå fel så blir små bluppar på alla bilder nu. Fast du kanske menar det vita dammkornet. Torkade inte rent min telefon innan, ville bara knäppa några bilder till TS

1
Bevaka tråden