- krox
- Medlem ●
- Lund
funkar fint en så länge...
Inte på svenska, den skrivs över men det finns avinstallationsprogram med.
Under Windows så har den "native look and feel". Smart. Dessutom Smart Search Field, tack för det Apple.
Tjavars. Scrollbar verkar vara det enda som är standard Win. Fönsterknapparna är inte "riktiga" Windowsknappar såvitt jag kan se (konstiga "glipor" i nedre hörnen, standardstorlek trots att jag har minskat storleken i Desktop > Appearance).
Det som är positivt är att vi har tjänat 20 pixlar i höjd. Mer yta för webbsidorna med andra ord.
Aha...tänkte inte på det. Jag hade fel; det är ju genialt. Apple trimmar verkligen sina grejer :). För små MacBook's betyder det ju faktisk något.
Det som är positivt är att vi har tjänat 20 pixlar i höjd. Mer yta för webbsidorna med andra ord.
Om man tar bort det från datorn, hur får man då tag i Safari 3?
Aja, väntar på skarp version på svenska istället.
På sidan där du laddar ner betan för Safari 4 så finns en länk till Safari 3.
Acke du börjar bli lite sen med Mac nyheter.
Vad gäller Safari så var det på tiden att Apple låter Windows bestämma hur fönstret ser ut. Hoppas det kommer till iTunes och Quicktime. Kanske då kommer fler PC användare att installera programmen.
//Rob
Acke du börjar bli lite sen med Mac nyheter.
Vad gäller Safari så var det på tiden att Apple låter Windows bestämma hur fönstret ser ut. Hoppas det kommer till iTunes och Quicktime. Kanske då kommer fler PC användare att installera programmen.
//Rob
Ja, och ännu senare kommer jag bli. Låter er andra sköta det där.
Smart att locka över Windows-användare med snabbhet och smarta funktioner istället för att tro att de gillar det det lite "skumma" gränssnittet som blir med macprogram under Windows.
gillar den än så länge, flyter snabbt och känns stabil. tabbarnas placering känns bra för mig, inget jag egentligen tänker på så mkt men det funkar att ha dem där.. Använder nästan uteslutande kortkommandon när jag surfar..
skulle gärna se ett kortkommando till Top Sites, men har inte hittat det än, någon som vet?
gillar den än så länge, flyter snabbt och känns stabil. tabbarnas placering känns bra för mig, inget jag egentligen tänker på så mkt men det funkar att ha dem där.. Använder nästan uteslutande kortkommandon när jag surfar..
skulle gärna se ett kortkommando till Top Sites, men har inte hittat det än, någon som vet?
cmd+shift+1
Version 4 Public Beta (5528.16, r41128)