- bollman
- Medlem ●
- Hemmesdynge
Skumt, jag har inte startat om datorn än, kanske har med det att göra. Webbläsaren funkar hur som helst iaf..
Gick ner till Safari 3 igen, kan inte leva utan "Inquisitor". Sedan buggar det lite med Cooliris.
Men men... de e väll alltid så med Betaversioner.....
Gick ner till Safari 3 igen, kan inte leva utan "Inquisitor". Sedan buggar det lite med Cooliris.
Men men... de e väll alltid så med Betaversioner.....
"Inquisitor" finns inbyggt i sökrutan.
Yes!!
Nja men inte på samma sett, med Inquisitor (den gamla vertionen V.57) så tar den dig direkt till den sidan söker, och inte som en omväg till Google's sök sida...
Jag stör mig på att man inte kan flytta flikar mellan fönster. Det var ju jättebra med Safari. Drag'n'drop liksom. Jag kommer inte på hur man gör det med Safari 4. Annars gillar jag den.
Jag stör mig på att man inte kan flytta flikar mellan fönster. Det var ju jättebra med Safari. Drag'n'drop liksom. Jag kommer inte på hur man gör det med Safari 4. Annars gillar jag den.
Jo det går, men du måste dra i dom tre sneda strecken i taben.
Jag gillar det här upplägget, smidigt att dra ut en flik till ett eget fönster och lika smidigt att dra in den i fliksamlingen. Jag har haft en krasch men i övrigt så har det tuffat på bra på dom sidor jag brukar besöka. Kan detta signalera att Snow Leopard börjar närma sig?
Intressant installationsupplevelse: efter installation och omstart var tangentbord och styrplatta helt död. Men, en säker omstart och sen tillbaka i normal så gick det bra.
Första reaktionen: jääädrar så snabbt det går! T.ex. laddar fotosidan.se och dn.se på en sekund!
Gillar det skarpt! Mycket snabbare för mig, gillar förslagen i Google-rutan (slipper inquisitor tom!). Det som för mig återstår är 1Password, men det kommer ju. Bra jobbat Apple!
Min uppmärksamhet brast när välkomstintrot visades, kan jag se det igen någonstans eller på något sätt?
Önskar jag kunde testa det, men av någon anledning får jag inte installera det på min HD. Först sa installeraren att jag det krävdes minst OSX 10.5.4 (hade 10.5.5 installerat...). Körde uppdatering till 10.5.6, och kan fortfarande inte installera, men nu med ursäkten ERROR_SEC.
Någon med samma problem? Lösning? Har en iMac 24'' 2.4 GHz.
Önskar jag kunde testa det, men av någon anledning får jag inte installera det på min HD. Först sa installeraren att jag det krävdes minst OSX 10.5.4 (hade 10.5.5 installerat...). Körde uppdatering till 10.5.6, och kan fortfarande inte installera, men nu med ursäkten ERROR_SEC.
Någon med samma problem? Lösning? Har en iMac 24'' 2.4 GHz.
Installera senaste säkerhetsuppdateringen.