Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det är ju med största sannolikhet sant, eftersom Dustin har plockat bort produkten igen. Jag såg den i går kväll, då det redan uppmärksammades i natt i följande tråd:
Appleinsider skrev lite om förlängda leveranstider på imac-toppmodellen och att det kan tyda på en snar uppdatering. Nu såg jag att även mellanmodellen på imac fått längre leveranstid; från "inom 24h" till "3 dagar". Uppdaterade imacar på tisdag 3/3 är min gissning
Varför deppar du? Det kommer ny teknik hela tiden. Om du skulle vänta hade du ändå kommit i samma situation när den nya iMacen så småningom uppdateras.
Varför deppar du? Det kommer ny teknik hela tiden. Om du skulle vänta hade du ändå kommit i samma situation när den nya iMacen så småningom uppdateras.
Det är sant. Sen vet man ju inte till 100% om det kommer en update och om det gör det hur stor den är.... Detta är iaf min allra första mac och jag är mycket mer än nöjd!