- Adrian B
- Medlem ●
- Umeå
Nu har Apple Store Sverige gått ner, precis som väntat.
Åtminstone ny Mac mini kan vi vänta, men det finns rykten om iMac, Mac Pro, Time Capsule och AirPort Extreme också. Se mer i denna tråd för ryktena kring detta.
"precis som väntat"
Du gillade att gissa rätt där ja Fast å andra sidan tycker jag alltid att jag läser poster som säger "Denna tisdagen händer det!!". Det är en sjukdom på forumet.
Nåväl. Förhoppningsvis är det verkligen ny hårdvara, och inte något annat krimskrams.
Vad får dig att tro det?
Fast å andra sidan tycker jag alltid att jag läser poster som säger "Denna tisdagen händer det!!". Det är en sjukdom på forumet.
Oh ja, förstår precis vad du menar. Men inte från mig, du kan kolla igenom min 16 043 inlägg om du inte tror mig
Apple Store är uppe igen 14.34. Mark my words..
Apple Store är uppe igen 14.34. Mark my words..
Who's the man!?
Snarare 13.10...
Ha ha, ja det tänker jag inte försöka gissa på. Däremot noterade jag att svenska, amerikanska och franska (de tre jag hade framme) gick ner i princip samtidigt. Ibland brukar det ju vara lite olika men nu verkar det vara väldigt synkront.
Ha ha, ja det tänker jag inte försöka gissa på. Däremot noterade jag att svenska, amerikanska och franska (de tre jag hade framme) gick ner i princip samtidigt. Ibland brukar det ju vara lite olika men nu verkar det vara väldigt synkront.
Nya Zeeland verkade ju gå ner först av alla, så man kanske ska hålla ett extra öga på http://store.apple.com/nz ifall den går online först av alla??
Spännande, vad kan det betyda...
Spänningen är olidlig Kanske det blir så att man lämnar tillbaka den gamla imacen hehe 30-dagars full retur rätt
Jag befarade det värsta - du bor i Jönköping. De enda som har full returrätt i 30 dagar är väl vi i den gröna butiken på A6. Kom inte(!) tillbaka med din iMac!
Jag befarade det värsta - du bor i Jönköping. De enda som har full returrätt i 30 dagar är väl vi i den gröna butiken på A6. Kom inte(!) tillbaka med din iMac!
Hahaha bättre än den röda butiken nere på solåsen
Men kan Japan och Taiwan verkligen heta samma sak på samma språk?
Ja, japanskan skrivs bl.a. med en variant kinesiska tecken (kanji). Båda "länderna" anser sig tydligen vara "landet där solen går upp".
Uttalet skiljer sig dock väsentligt (jfr Nippon och Taiwan).
Den där har väl varit ute ett bra tag?
Kul! Men är det verkligen den nya?
Finns även på svenska:
http://www.apple.com/se/macpro/?aosid=p204&siteid=1425564&program_id=11632&cid=OAS-EMEA-AFF&tduid=747919c70ce8e1cfc4cf4d258be80342