Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bluetooth

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

shenare, är det bara jag som är så sjukt trött på iphone aatt bluetoothen inte funkar?
har en upplåst iphone från usa,
finns det något sätt att fixa detta? tycker nästan det roligaste med en mobil är just att ha bluetooth på o skicka bilder, låtar till kompisarna..

så om någon har något sätt att fixa detta STORA problem så pleease help mee guys!
tack på förhand!

Sorry, det är bara du :). Nästa gång du köper en mobil, kolla innan att den kan göra det du vill att den ska kunna göra. Om det är viktigt för dig förstås

Finns ett program i Cydia (iBluetooth) som gör det du efterfrågar. "Tyvärr" kostar det pengar, men en 15 dagars demo ingår så du kan testa det. Har bara provat att skicka filer från/till min mac, men det har fungerat galant

3.0 kommer ju till sommaren, om du kan lugna dig tills dess.

a cydia har jag testat men när jag installerat den i installer o sen så ska jag trycka på iconen så står det request failed, måste man göra något annat innan man kan använda det?
/jb

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-03-22 21:09

Piratkopiering är inte tillåtet på detta forum.
Rensade ett gäng inlägg.
/mod

  • Medlem
  • Lund
  • 2009-03-27 19:25

Jag hoppas 3.0 har Kleer, så man kan ha trådlösa lurar med bra ljud med. Hoppas att Apple ska erbjuda nåt mindre och snygare alternativ till dessa: http://www.kleer.com/purchase/sennheiser_mxw1.php

1
Bevaka tråden