Jag uppskattar om ni (moderatorer) inte ändrar mina rubriker som har hänt nu ett antal gånger, tycker dom är bra som dom är!
Vi ändrar rätt mycket rubriker faktiskt, som en service mot de andra medlemmarna, ibland kanske det blir fel, men för det mesta är det en bra grej. För många är rubriken på tråden det viktigaste för att snabbt avgöra om den är värt att läsa eller inte, så när det kommer rubriker som "Hjälp!!!?!?!" så försöker vi göra dom vettigare, så är det större chans att trådskaparen verkligen får hjälp. (Jag säger inte att den här tråden hade en sådan rubrik, bara motiverar ändringarna av rubriker generellt.)
I just det här fallet kom det så pass mycket information att det kändes som om frågan var besvarad för gott, därmed tyckte jag den informationen var bra att ta med.
Eftersom det nu har kommit ny information att den möjligen innehåller bluetooth, så behöver det inte stå "svar:" i slutet på tråden, så ta bort det tack!
Jag tror fortfarande inte den innehåller bluetooth ändå, men ok, det är lite ny info så jag ändrar rubriken.